Müdürümün baskılarından bıktım. İstifa etmek istiyorum fakat ailem ve arkadaşlarım dayan diyor. Ne yapmalıyım?

Merhaba arkadaşlar,
Yaklaşık bir yıldır büyük bir şirkette çalışıyorum. Yeni mezun olmama rağmen maaşım fena değil. İşimde fena değil. Fakat müdürümün ben ve diğer iş arkadaşlarıma uyguladığı psikolojik baskıdan ötürü artık dayanamayacak hale geldim. İş yerinde tabiri caizse bize köpek muamelesi yapıyor, yetkisini kullanarak eziyor , yaptığımız hiçbir işten memnun olmuyor , kendi sorumluluğu olan işleri bize yaptırıp kendi yapıyormuş gibi gösteriyor , herhangi bir hata olursa direkt bizi suçlayıp aşağılıyor. Psikolojik olarak çökmüş durumdayım. Doğru düzgün uyuyamaz oldum. Sabah uyanmak , işe gitmek 8-9 saati tamamlamak tam anlamıyla işkence haline gelmiş durumda.3 arkadaşım benzeri nedenlerden istifa edip gitti. Benimde daha önceden bir istifa girişimim oldu fakat aile ve çevre baskısı nedeni ile istifamı geri çekip işime devam ettim. Ama artık gerçekten dayanamıyorum. Evli değilim, bakmakla yükümlü olduğum kendimden başka kimse yok. Biraz birikimim de var. İstifayı kafama koymuş durumdayım fakat sizlerden de görüş almak istedim , benzeri durumları yaşayan arkadaşların önerilerini bekliyorum. Şikayet edin topluca diyeceksiniz , müdürün arkası çok sağlam , yani şikayet edilse dahi değişen birşey olmayacak. Sizce ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
5 ay sonra güncelleme. Bu soruyu sorduktan yaklaşık 1 ay sonra işi bıraktım. Müdürüm hariç tüm iş arkadaşlarımı bilgilendirip ay başı maaşımı aldım ve ertesi gün işe gitmedim. Pek profesyonelce bir davranış olmadı ama müdür sinirden kudurmuş uzun süre oh iyi olsun :) İşimden ayrıldığım için pişman değilim, psikolojim normale döndü. huzurluyum. Not: Benim avantajım birikimim olması ve küçük bir yerde yaşamam. kendinize güvenmiyorsanız , birikiminiz yoksa işinizi bırakmayın tabi.
Müdürümün baskılarından bıktım. İstifa etmek istiyorum fakat ailem ve arkadaşlarım dayan diyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla