İş yerinde sorun yaşıyorum. Ne yapmalıyım böyle bir durumda sizce özel sektör tecrübesi olan abiler, ablalar?

Yeni mezunum, daha önce çalışma tecrübem olmadığı için napcagimi bilmiyorum sizden fikir istiyorum. Bir firmada stajyer olarak başladım, patron beni kalıcı olarak istiyor, karar senin başarilı olabileceğine inanıyorum vs dedi. Ama gelin görün ki orda benim başımdaki tecrübeli mühendis, patron ona stajyere öğret hata olduğunda nasıl çözülüyor öğrensin dediği halde, patron gidince beni hiç takmıyor. Bir şey sorunca "bilmiyorum, hatirlamiyorum"gibi laflarla geçiştiriyor beni. Patron da bana anlamadığını sor öğretsin dedi ama patronun yanında tamam diyor o adam patron gidince tısss. Ben hata olduğunda seni cagirriim diyip başından atıyor beni o mühendis. Yeni oldufum icin patrona söylesem dedikoducu duruma düşerim diye aklıma geliyor, çünkü patron onun hakkında benim yanımda dürüst birleri dedi. Patronun bana gerçeği maaş zaten çok düşük benim amacım ilk etapta öğrenmeli ama hem ogrenemeiyorum hem de maddi sıkıntı yaşıyorum. Daha kararımı söylemedim patrona sizce napim?
İş yerinde sorun yaşıyorum. Ne yapmalıyım böyle bir durumda sizce özel sektör tecrübesi olan abiler, ablalar?
Cevapla