İş yerindeki arkadaşlarınız ve müdürler işinizi zorlaştırıyor mu?

Stres yapmadan, acele etmeden ve güle oynaya da çalışabildiğinizi düşünüyorsunuz fakat iş yerinizdeki müdürler sürekli stres yapıp size de gün içindeki 8-10 saati zehir ediyor ve kendi streslerini size bulaştırıyorlar. Fast food yerleri olsun, mağazacılık ve daha zor işler olsun sizce de stres yapmadan ve görev dağılımı ile daha kolay değil mi? İş yerinde sürekli işinize karışılması , stres yapılacak birşey olmamasına rağmen stres yaptıran ve stresini sizi bulaştıran müdürler ve iş arkadaşları... Bu konu hakkında ki düşünceleriniz neler çünkü çok merak ettim. Mutlu gidip mutsuz döndüğünüz zamanlar çoktur eminim. Sizce iş yeri çalışma prensibi nasıl olmalı ve iş yerinde çalışmanızı zorlaştıran şeyleri merak ediyorum. En kötüsü de yoğunlukta stressiz sakin kafa ile halledilen birşey de sizi acele ettirip, yüzünü asıp işinizi daha da zorlaştıran motivasyonunuzu düşürenler...
İş yerindeki arkadaşlarınız ve müdürler işinizi zorlaştırıyor mu?
Cevapla