AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
101Cevap
Hayır değildir
Sağlığını ve cebini düşünen ay sonunu getirmeye çalışan ev geçindirmek zorunda kalandir
Varoş bu soruyu sorandır ! Laflara bak fakir falan fakir olmak kotu birseymi hayvanevladi seni!!! Karektersiz ezik sordugun soruya senin ben taaa
Vala ben calisirsam oyle yapicamm. Cok saglikli besleniyorlar yaa cok ozeniyorumm
Fakir, asosyal vs diye yaftalamam da en azından besinleri iyi saklasın.
Midem bulanıyor.
En iyisini yapıyorlar zaman zaman. bende yaparım evdeki. yemekten temizi yok
Yemek kartıyla market alışverişini yapan kişidir aynı Zamanda
Onların varoş olduğunu düşünen hem varoş hemde geri-zekalıdır
Belki yaşadığı yer buna uygun bir yer değildir. Dışarda yenir de her zaman olmuyor yani. Ben ve bir çok arkadaşım evden götürüyoruz beraber yiyoruz.
Değildir. Henüz olgunlaşmamış , evde baba parası ile , klavye başından kalkamayan bazı sözlük yazarlarının hastalıklı düşüncesidir sadece.
İnsan gibi insandır.
Mide rahatsizligi vardir herşeyi yiyemiyordur. Misal ben.
Bir etiket basmam
Kendi tercihidir
Getirir yer
Bana ne
Önceden ne güzel sefer tası vardı.
Böyle şeyle varoşluk olunmaz.
Gayet güzel bir şey.
okula beslenme çantasıyla gittiğin günleri unuttun mu
takıntılı veya tutumlu bir birey oluyorlar genelde yadırganacak bir şey değil
Hayır tabiki de, varoş demek ego kasmak ve ön yargıdan başka birsey değildir.
Ne münasebet.. hayatın türlü durumlarına çözüm üretmiş biridir..
Alakası yok. Millete hiç takılmam iş yerine yemek götürürüm ısıtır ortaya koyar hep beraber yeriz.
Bana özelden yazar misin
Normal bişi götürmen kendi yaptığın hem daha sağlıklı olur
İnsanları neden saçma sapan bir şekilde yargılıyorsunuz ki hadsizlik bence. Her insanın durumu ve yaşantısı aynı olacak diye bir şey yok ki. Herkes lüks mü yaşıyor
Akıllı insandır.
Sağlığına önem veriyordur.
Tutumludur
Birkaç aydır bende götürüyorum ama diyette olduğum için kalori hesabi yaptığım için
belki sevmiyo dışardan yemeği belki yemek parasını başka bişeye harcıyo
Varoşun tillahıdır o kişi, ayrıca asosyal ve bencildir. Deneyimle sabittir.
Eksikeyen saplar ve aplalar, söylediğim olgunun gerçek olduğunu adınız gibi biliyorsunuz sadece kabullenemiyorsunuz.
Kimin nerden yemek getirdiği ne yaptığı bizi ilgilendirmez takdir etmemiz gereken şeyleri böyle aptalca adlandiriyoruz asıl varoşluk yargilayanindir
Yo değildir. Güvenmiyor olabilir ev yemeği yemeyi daha çok seviyor olabilir. Belki bir gıdaya alerjisi var yemekler evde ona göre yapılıyor.
Kendine ve bedenine önem veren insandır. Dışarıdaki bu tür boş zihniyetlere kendini kapatmış mutlu mesut hayatını yaşıyordur.
Ben öyle yapıyorum çünkü sağlıklı yiyecekler hazırlıyorum dışardakiler bana uygun değil bu varoşluk olmuyor
Belki de titizdir dışarıda yediğin yemeğin sağlıklı mı olduğunu sanıyorsun, bu konu hakkında daha fazla konuşmak istemiyorum
Yoo ağzının tadını biliyordur. Ben olsam bende öyle yapardım.
Şu devirde asla varosluk değil dışarda kim bilir kaç gün bekletilmiş yağlarla yapilan yemekler katkı maddesi olan yiyecekler hijyen eksikliğinden kaybeden lokanta cafeler varken evden götürmek en mantıklısı karşiiimm
Varoş değil tatlım
Bilinçli ve uzun yaşamak isteyen biridir.
Değildir, ben de evden götürmeyi tercih ederim, daha sağlıklı.
Yok ben o gözle bakmam bilakis sağlıklı beslenmeye çalışan kendine bakan akıllı bir birey diye düşünürüm.
En siradan ev yemeğini dışarıdaki yemeklere tercih ederim.
Yemegini yaninda goturen kisi, yemegini yaninda goturen kisidir.
Varoş değilim gülüm dışarıda yiyince midem ağrıyor sebebini bilmiyorum. 2 gün yiyorum midem mahvoluyor.
Bir hatıram var çok ünlü ve lüks bir restoranında Wc den çıkarken aşçı başının elini yıkamadan çıktığı gördüm ve daha dışardan yemiyorum bilginize.
Akıllıdır tasarruf yapıyor daha hijyenik daha ekonomik varoş değil zekidir
Normal hiç bir aşağılayıcı bakış açım olmaz canı öyle istemiş herkes önyarğılı olmuş bu aralar
Her yerde olmaz. İş koşulları gereği götürmesi normaldir
Adam sağlıklı beslenmek için kendi yaptığı yemeği götürüyorsa bunda nasıl bir comarlik arayabilirsin
Ne alakası var Ben fe yanımda götürüyorum sağlıklı sağlıklı yiyorum mis gibi
Hayır tabiki sağlığına dikkat ediyodur bazen bende öyle yapıyorum
Kafayı kullanıyordur.
+Ne yediğini bilerek doyuyordur.
Ayakta alkışlanır..
Nerde hazırlandığı belli olmayan yerde yiceğine evden getirdiğini yemek mi varoşluk
Asla keşke imkan olsada mis gibi ev yemeği bende götürsem
Bence en güzelini yapıyor dışarıya bı ton para vermektense kendi yemeğini kendi getiriyor.
Ne alakası var sağlıklı besleniyordur benim gibi buldugunu yemiyordur en azından
Dışardan yemek istemiyordur sağlığına önem veriyordur bence çok iyi
bir tabak yemeğin 25 lira olduğunu düşünürsek bence değildir akıllıdır.
Kurumda yemek çıkmıyorsa gider
Acı yapılıyorsa gider vs
Bildiğim öyle insanlar var çok zengin ama fakir gibi yaşıyorlar
Spor yapana daima saygı var spor yapıyorum de geç eğer bu sorduğun bir arakdaşının problemi değilse tabi ;)
Ben akıllı derim ne yani dısarda iki katına niye alıyım salak değilim
alakası yok götürmeyen yıkıktır o zaman bana görede
Kendine dikkat edendir böyle düşünenlere sinir oluyorum, kişinin durumunu evden yemek getirmesine bağlamak saçmalık
Bence akıllı ve tasarruflu bir insandır ayrıca bende evden götürüyorum en azından nasıl yapıldığını biliyorum içim rahat
Varoş değil aile babasıdır 🥰
Sağlıklı olmadığını düşünüyor olabilir normal :)
Değildir, akıllı adamdır.