11-12. Sınıfta dershaneye gittim. Açıkçası verim falan alamadım.
Sınavda baya panik yapıp adamakılli cozmedim. (Tm 300k ;(( ) Esit ağırlık öğrencisiyim. Ve mezuna kaldım.
Evde tek başına çalışıp kazanan insanlar var ve bende öyle yapmaya karar verdim. Ama nereden başlayacağımı bilmiyorum. Beni sıkı sıkı denetleyecek birine ihtiyacim var. Dershnaeden memnun kalmadim yani olmaz.
Sizce kendime egitim/ ogremci koçu mu bulmaliyim?
Yoksa bu turk telekomun raunt diye universiteye hazirlik paketi var. Kullanan varsa sizce güzel mi?
İşe yarar mı?
Çok kararsız kaldım. Sizce ben ne yapmalıyım?
Sınavda baya panik yapıp adamakılli cozmedim. (Tm 300k ;(( ) Esit ağırlık öğrencisiyim. Ve mezuna kaldım.
Evde tek başına çalışıp kazanan insanlar var ve bende öyle yapmaya karar verdim. Ama nereden başlayacağımı bilmiyorum. Beni sıkı sıkı denetleyecek birine ihtiyacim var. Dershnaeden memnun kalmadim yani olmaz.
Sizce kendime egitim/ ogremci koçu mu bulmaliyim?
Yoksa bu turk telekomun raunt diye universiteye hazirlik paketi var. Kullanan varsa sizce güzel mi?
İşe yarar mı?
Çok kararsız kaldım. Sizce ben ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar