Hedefim için mezuna kaldım. Sizce ne yapmalıyım? Dershane mi? Raunt mu? Öğrenci Koçu mu?

11-12. Sınıfta dershaneye gittim. Açıkçası verim falan alamadım.
Sınavda baya panik yapıp adamakılli cozmedim. (Tm 300k ;(( ) Esit ağırlık öğrencisiyim. Ve mezuna kaldım.
Evde tek başına çalışıp kazanan insanlar var ve bende öyle yapmaya karar verdim. Ama nereden başlayacağımı bilmiyorum. Beni sıkı sıkı denetleyecek birine ihtiyacim var. Dershnaeden memnun kalmadim yani olmaz.
Sizce kendime egitim/ ogremci koçu mu bulmaliyim?
Yoksa bu turk telekomun raunt diye universiteye hazirlik paketi var. Kullanan varsa sizce güzel mi?
İşe yarar mı?

Çok kararsız kaldım. Sizce ben ne yapmalıyım?
Hedefim için mezuna kaldım. Sizce ne yapmalıyım? Dershane mi? Raunt mu? Öğrenci Koçu mu?
Cevapla