Kadınlara özel üniversite fikri hakkında ne düşünüyorsunuz?

Kadınlara özel üniversite fikri hakkında ne düşünüyorsunuz?
Malumunuz Japonya'da Dünyanın takip ettiği G20 zirvesi var. Dünyanın gözü kulağı burdaki devletlerin birbiri ile görüşmelerinde.

Cumhurbaşkanımızın da katıldığı G20 zirvesinde Japonyada'ki Mukogawa Kadın Üniversitesinde Fahri Doktora Unvanı verildi. Cumhurbaşkanı Erdoğan, törende bir konuşmada "Japonya'da 800 üniversite var. Bu 800 üniversitesinin yüzde 10'u kadın üniversitesi. Bu tabi bizler için çok ama çok anlamlı. Doğrusu biz de böyle bir şey yok değil mi? Yok. Şimdi Japonya’daki 80 kadın üniversitesini incelemek suretiyle ülkemde de bunun adımını atacağız dedi.

Bu konuda sen ne düşünüyorsun, bizde böyle bir uygulama nasıl karşılanır?
Kadınlara özel üniversite fikri hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla