Sağlık alanları için herkes okuyun işsiz kalmazsınız diyor. Size de demişlerdir. Ben sevmiyorum ama boş kalmamak için ille de okumam lazım mı? sevmediğin bir işi yapabilir misin?
Maaşı iyi diye sevmediğin bir mesleği yapabilir misin?
Sevmediğin bileği yapınca başarılı olmazsınnnn. Bak ben güzel sanatlar fakültesinde okuyorum herkes yok işsiz kalırsın falan diyor ama ama her seneyi birincilikle bitirdim böyle devam edersem dağ olsa önümde duramaz sevdiğin şeyleri yapınca Tutku’yla yaparsın o zaman bile paraya para demezsin
İnsan sevdiği işi yapmalı diye düşünüyorum, sevmediğin bir şeyi sırf para kazanıyorum diye yapıp emekliliğe gün saymak.. Hayatınız böyle mi geçsin istiyorsunuz cidden? 😏
Sağlık alanları eskisi gibi değil ki artık. öyle okuyup atanırsın yok mecbur kpss çalışcan. Bide sevmeden yapılmaz bu iş bak ben sağlık sektöründeyim ama sevdiğim için yapıyorum. Sevmiyorsan katlanılmaz
Sırf sevdiğin işi yapmak için de hayat boyu maddi sıkıntı çekmek mantıklı değil bence Sağlık alanı zaten hiç ölmeyecek bir alan Okumak evet mantıklı çünkü yaptığın işteki gelirin seni tatmin edecek düzeydeyse öyle ya da böyle işin pozitif taraflarını görmeye başlarsın işini sevmeye çalışırsın Şimdiki yaşadığımız devirde hayat şartlarından dolayı maddiyatı biraz ön plana çıkarıp mantıklı düşünmek gerekli Tabi sağlıktan başka seçeneklerin varsa değerlendir derim
Yapmayı asla istemediğim bir şey değilse yaparım sevmek karın doyurmuyor zaten meslek haline gelip zorunluluk olunca en sevdiğin şeyi bile sevmeyeceksin
Okuma. Hele de hemşirelik. Bayramda 24 saat gün aşırı nöbet tutuyorum. Özel bir hayatın yok ne sevincinş ne de acını hastane dışında yaşayabiliyorsun. Sevgilimden ayrıldım dün acımı bile yaşayamadım 24 nöbetinde sabaha kadar çalıştım
sevmedigin bir isi yaparsan para icin hep eksik olur hele saglik sektörü aman diyim bir hata cana mal olur bence yapma hem zaten cirkinmissin hic yapma
Maaşlarımız sanıldığı kadar iyi değil artık bıçak parası da almıyoruz yasak olduğu için ortalama bir kasap bir cerrah kadar kazanıyor zaten yıllarımı boşuna heba ettim 😢
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
İnsanlar parası iyi diye sevmedikleri insanlarla birlikte evleniyor maaşı iyi diye sevmediği meslekleri yapmazlar mı!
En İyi Cevaplar