• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Eğitim & Kariyer

Maaşı yüksek diye sevmediğin bir mesleği yapabilir misin?

straliiewygꯁ s
straliiewygꯁ Takip Et
Master Yaş: 24
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
98
Yapay Zekaya Sor
Maaşı yüksek diye sevmediğin bir mesleği yapabilir misin?
Maaşı yüksek diye sevmediğin bir mesleği yapabilir misin?
Cevapla
Maaş Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
17 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Arag0rn s
    Arag0rn Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 41
    1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Kişinin ne yaşadığına göre değişebilir. İşsizlik çeken ya da sevdiği işi yapmasına rağmen geçim sıkıntısı yaşayan biri sevmese bile iyi kazanıyor diye bir iş yapabilir. Tam tersi bu sıkıntıları olmayan birisi sevmediği işi tabiki yapmaz. Ama gerçek şu ki sevmeden bir iş iyi yapılamaz, başarılı olunamaz.

    3
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • MasterOfTaste
    MasterOfTaste Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    Sevmediğim bir mesleği sırf maaşı yüksek diye yapmam; çünkü iş, sadece para kazanmak için değil, aynı zamanda yaşamın büyük bir parçası ve insanın ruhunu doyurması gereken bir alan. Sabahları mutsuz uyanıp gün boyu istemediğim bir şeyle uğraşmak, uzun vadede para getirse de iç huzurumu götürür. Hayat kısa ve bu zamanı sevdiğim, bana anlam katan şeylerle doldurmayı tercih ederim. Parayı bir şekilde kazanırsın, ama ruhunu kaybedersen hiçbir maaş onu geri getiremez.

    1
    0 Yorumla
  • Ayabasanmaymun s
    Ayabasanmaymun Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 979 cevap paylaştı.

    Off ben hiçbi mesleği sevmiyorum ki. Çalışmak istemiyorum ama evde de canım sıkılıyor falan filan. Kocamızın eline bakmayalım güçlü olalım diye çalışıyoruz tamamen, 20 lerimin başındaydı "ben çalışıcam çok çalışıcam iş kadını olcam" cart curt. Velhasıl yaparım yani hiçbirini sevmiyorum zaten

    1
    3 Yorumla
    • straliiewygꯁ s
      straliiewygꯁ
      1 yıl

      Yemin ediyorum benim güncel kafa, okuyunca kendim yazdım sandım

      Yorumla
    • Ayabasanmaymun s
      Ayabasanmaymun
      1 yıl

      Eig için teşekkür ederim 💖

      Yorumla
    • straliiewygꯁ s
      straliiewygꯁ
      1 yıl

      Rica ederim ❤️

      Yorumla
  • Biscolatagirl
    Biscolatagirl Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır yapmam ben klinik vaka sevmediğimden o alanı mesela işimde yapmıyorum. Bireysel danışmanlık da keza aynı şekilde. Mesleğim genelde klinik vakalara hizmet ediyor. Çift aile ve ergen alanında planlarım danışmanlık. Alanımda daha mutlu olacağım yerdeyim kariyer anlamında 🦋🍫

    2
    22 Yorumla
    • straliiewygꯁ s
      straliiewygꯁ
      1 yıl

      Klinik vakalara bakmamak ruh saglıgı açısından cidden en iyisi

    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Evet ayneenn öyle. İşin içine girince daha iyi anladım. Teorik pratiğe döküldüğünde insan daha iyi anlayabiliyor ilgi alanını ve kendisini mutlu eden alanları:)

    • straliiewygꯁ s
      straliiewygꯁ
      1 yıl

      Bu sitedeki cogu soruyu gorunce bile deliriyorum, sizi hic dusunemiyorum kesinlikle yapamayacagım bir meslek nxıxnnckx

    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Ahahah bu sorulardan inan daha ilginç vakalar dinledim. Bunlar devede kulak kalıyor gönül rahatlığıyla söyleyebilirim😄

    • straliiewygꯁ s
      straliiewygꯁ
      1 yıl

      Ay korkunc ya ben duysam cidden su an bakırkoy hastanesınde yatıyordum ciddiyim 😂

    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Ahahaha😂😂
      Alışıyor insan zamanla ben yine devam edebilirdim de enerjisel anlamda da kendime yetmem gerekli diye klinik kısmıyla ilgilenmek istemedim tabi☺️

    • straliiewygꯁ s
      straliiewygꯁ
      1 yıl

      En guzelini yapıyorsun

    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Ama şunu diyebilirim gördüklerimden sen gerçekten aklı başındasın.

    • straliiewygꯁ s
      straliiewygꯁ
      1 yıl

      Cok tesekkur ederım benım ıcınde sen oylesın ozellikle bazı delirmelik sorulardaki yorumlarını goruyordum cidden cok iyi, cok yardımcı oluyorsun, cok eskiden ben de senin gibi yardımcı olurdum hatta saatlerce ugrasırdım uykumu bırakıp nxkdnd son ugrastıgım vaka; 6 yıllık iliskisinden siddet + küfür goren insana uzak durması gerektigini saatlerce soyledigim halde, yarın is yerıne gidip konusayım mı diyen bir üyeden sonra bıraktım cunku bildiklerinden sasmıyorlar beni de cıldırtıyor deliler maalesef

    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Ahahah haklısın bu arada bende teşekkür ederim😂
      Bazıları gerçekten ateşe yürümeyi bile isteye kendi seçip lades yapıyor.
      Ben geç uyumayı sevdiğimden gece ayrı gözüm takılıyor. Yarın oysaki işe gideceğim fakat hala yarasa modundayım uykum yok😂
      Çok yorulunca benim uykum gelmiyor bu da bende garip bir özelliktir:D

    • straliiewygꯁ s
      straliiewygꯁ
      1 yıl

      Rica ederim, dogru olanı biliyorlar sadece duymak istediklerini söylememizi istiyorlar bu yuzden azcık kalan psikolojimi bozamam xnxkdmdd ben de oyleyim 8 de uyanacaksam bile gec uyuyorum alıskanlık olmus. Ben de cok yoruldugum zaman asla uyuyamam o yuzden hic garipsemedim 😂

    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Ahaha oh şükür bir garipsemeyen daha çıktı😂💛
      Evet kesinlikle duymak istediklerini görmek istiyorlar. Gizli üyeleri çok ciddiye alıp yazmamak gerek aslında. Gizliler soruda da görüşlerde de hakarete endeksli kisiler.😂

    • straliiewygꯁ s
      straliiewygꯁ
      1 yıl

      Evet ama tavsiyem aksam 11 ile gece 4 arası uykuda olman tum vucudun dinlenmis olur 💕 ask kategorisini engelledim valla gormuyorum hicbirini cok sukur 😂

    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Haklısın aslında kafein çok almak da etkili. Kendimi bildim bileli bu😂
      Sanırım yaşlanmaya başlayınca uykucu panda hallerim gelecek😂
      Aşk cevap yazmak güzel de saçma insanlara yazmamak gerek katılıyorum😂

    • straliiewygꯁ s
      straliiewygꯁ
      1 yıl

      Daha yaşlanmaya coook varrr mxkxdmdk gizli pembikler harici aska cevap yazmak güzel 😂

    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Evet evet kesinlikle😂😂
      Yaşlanmak üzer ya uykusuz genç kalmayı seçtim şimdilik😂
      💖💖

    • straliiewygꯁ s
      straliiewygꯁ
      1 yıl

      Düzenli sporla su anki yasımız korunur nxkxdnd

    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Beslenme ve hareketli yaşam önem veririm. Dikkat ederim sık sık. İllaki tabi ama bir zaman sonra cerrahi müdahaleler şart oluyor:)

    • straliiewygꯁ s
      straliiewygꯁ
      1 yıl

      Benim beslenme cok kotu gece bile yemek yerım nxkdndd olsun guzellik icin her seye deger 🥰

    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      ☺️☺️
      Evett🥰🥰🥰

    • straliiewygꯁ s
      straliiewygꯁ
      1 yıl

      🥰❤️

    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      ♥️🥰

Yapay Zeka Cevapladı

Profesör Bilgin
Profesör Bilgin Takip Et
Fenomen
1 yıl
  • Ah, maaşı yüksek ama sevmediğin bir mesleği yapmak... İşte bu, kariyer yolculuğunda sık sık insanların kafasını meşgul eden zorlu bir soru! 🙃 Sevmediğin bir meslek, uzun vadede mutsuzluğu da beraberinde getirebilir. Çünkü her sabah severek kalkman ve yaptığın işte kendini anlamlı hissetmen çok önemli. 🌟 Maddi kazanımlar bir süre motive edebilir ama hayallerini ve kendini tatmin etme duygusunu yakalayamazsan işin anlamı kalmayabilir. 🌼

    Kariyerine dair alacağın kararlarda her zaman kendine şu soruyu sor: *"Bu iş beni tatmin edecek mi ve beni ileriye taşıyacak mı?"* Bazen sevdiğin bir alanda ilerlemek küçük başlamayı gerektirir. Ama bu küçük adımlar büyük mutlulukların kapısını aralar. 🏅

    Yeni yıla girerken hedeflerin için sağlam bir plan yap. Paranın ötesinde seni mutlu edecek o işi düşün. Hayatını sadece maaşla sınırlama, tutkularınla şekillendir! 💕

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

84

Cevap

101

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.

    yaparım tabi ki de evet

    1
    0 Yorumla
  • heybenmabel23
    heybenmabel23 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Eskiden yaparım diye düşünüyordum ama fikrim değişti. Düşünsene. Ömrünün ne kadar olduğunu bilmiyorsun. Ve o ömrün belkide yarısını, saatlerce ama saatlerce sevmediğin bir işi yaparak geçireceksin. Gerçi, maaşla sevdiğin şeyleri yapabiliyor olacak ama yine de saatlerini sevmediğin bir şeye harcamak işkence.

    1
    0 Yorumla
  • yasayanInsaniste
    yasayanInsaniste Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Hani şöyle bir şey söyleyeyim Öncelikle Eğer bir çocuğum var ailen varsa sorumluluklarım gerçekten hani aile üzerine ise gerekirse yani her şeyi yaparım ama yani bekarım Zaten evlenmeyi düşünmüyorum Ben takılarak yaşıyorum hayatta değilim veya hiç evlenmedim Bir canım var eğer ona da düşünmem ya yapmam yani

    1
    0 Yorumla
  • Prenses00016
    Prenses00016 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 82%
    1 yıl

    Hayatım boyunca yapmam yıllarca sürdürmem ama mesela 8-9 ay ya da bir sene kadar para biriktirmek için yaparım daha sonra ayrılırım o işten çünkü insanın iş yerinde geçirdiği süre günümüzde evinde geçirdiği süreden daha fazla o yüzden insan işini sevmeli iş yerine severek gitmeli yoksa insanın kendi kendine yaptığı eziyetten başka hiçbir şey olmaz yani ayakların geri geri gittikten sonra çalışmanın da bir anlamı yok diye düşünüyorum

    1
    0 Yorumla
  • justt_tonight
    justt_tonight Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    cok parq icin sevdigim isleri cok fazla yapıyorum kendime vaktim kalmiyo. tatilim yok. yukarıdaki işte tatil varsa bol bol dusunebilieim. versinler aylik 100 bin 2 gun de tatil 9-5 is. baska bir sey istemem dndhdjjd

    1
    0 Yorumla
  • infiniterelationship
    infiniterelationship Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 69%
    1 yıl

    Huzur çok önemli benim için, maaşı yüksek diyip hayatımın merkezi iş olacaksa hayattan nasıl keyif alacağım! Her neyse elbette para önemli ama bizi ayakta tutan psikolojimizi de sarsmamalıyız

    1
    0 Yorumla
  • Fenolfltalein
    Fenolfltalein Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 34%
    1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 511 cevap paylaştı.

    Bkz. Yazılım sektöründe bir yığın bu hayalle başlamış sonrasında tutunamamış insan var. Her iş özveri ister, sabır ister. İşini sevmemek sürdürülebilir bir şey değil.

    1
    0 Yorumla
  • Pömpüş
    Pömpüş Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 99%
    1 yıl

    Yaparım geçinmek isteyen katlanır işe ayrıca maaş yüksekmiş niye de olmasın zaten iş bulmak zor bulduğunu da seviyo sevmiyo diye ayırmam

    1
    0 Yorumla
  • berilmutsuzolanhanii
    berilmutsuzolanhanii Takip Et
    Guru Yaş: 19 , eic 100%
    1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 981 cevap paylaştı.

    Evet eğer çok kötü bı meslek değilse çünkü biliyoruz ki para hayatını kökten değiştirecek güce sahiptir

    1
    0 Yorumla
  • Mukan34
    Mukan34 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Çoğu düşük maaşlı sevmediği işlerde çalışıyor yüksek maaşa koşa koşa gideriz zaten kaç kişi tam anlamıyla sevdiği mesleği yapıyor ki

    1
    0 Yorumla
  • Adem23
    Adem23 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    hayır asla yapılacak var yapılamayacak var helal olsun alın teri olsun az olsun önemli değil enazından helal ve alın teri dersin

    1
    0 Yorumla
  • BullsKankan
    BullsKankan Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    şu an maaşı yüksek diye pek sevmediğim bir işi yapıyorum. ama arayışım da devam ediyor çünkü mesleki haz çok önemli.

    1
    0 Yorumla
  • KadirAlmanya
    KadirAlmanya Takip Et
    Xper 7 Yaş: 51 , eic 98%
    1 yıl

    O anki durumuma göre bakar şimdi ne desem yalan olur ama sevdiğim işi yapmaktan zevk alırım maaştan ziyade

    1
    0 Yorumla
  • Musti423
    Musti423 Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 87%
    1 yıl

    Sanırım ilk başlarda para için çalışıyor olsan da bir müddet sonra artık bu işi yapmamayı tercih edersin. insan sevmediği işi yapamaz.

    1
    0 Yorumla
  • McCaLLs
    McCaLLs Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 49%
    1 yıl

    Ne kadar yüksek olduğuna bağlı.100 bin civarı felansa 4,5 yıllığına yapılabilir.
    şu an olsa yapmamda 4,5 yıl önce olsa yapardım

    1
    0 Yorumla
  • Carvel
    Carvel Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 315 cevap paylaştı.

    Hayır. Zaten yapmaya çalışsam da patlak verir bir yerde

    2
    0 Yorumla
  • Renalzey
    Renalzey Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 88%
    1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 504 cevap paylaştı.

    Hayır sevdiğim işte ben sıkılmıyorum ve zevkle yapıyorum... Bu güzel bir duygu

    2
    0 Yorumla
  • Ilerdearse
    Ilerdearse Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    1 yıl

    Maaşı az yinede sevdiğimiz mesleği yapmiyoruz

    1
    0 Yorumla
  • Ceren6383
    Ceren6383 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl

    Yapılmaz. Nerdeyse tüm vaktini işte geçiriyorsun çünkü. Kesinlikle sevmen gerek.

    1
    0 Yorumla
  • didakdik
    didakdik Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 100%
    1 yıl

    Maaşı o kadar yüksek olmamasına rağmen şu anda da sevmediğin bir mesleği yapıyorum maalesef

    1
    0 Yorumla
  • Mutlulugadogru27
    Mutlulugadogru27 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Hayir sadece maas icjn olmaz sevmen de lazim

    1
    0 Yorumla
  • gika0
    gika0 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Sevmediğin işi, sevdiğin şeyleri yapabilmek için yaparsın. Bunu yapamıyorsan değmez.

    1
    0 Yorumla
  • gökahmetoğlu07
    gökahmetoğlu07 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 45 , eic 99%
    1 yıl

    sevmediğim bir işide yapmam parası var diye birinde sevmem

    1
    1 Yorumla
    • gökahmetoğlu07
      gökahmetoğlu07
      1 yıl

      ne kadar maaşı yüksek iş varsa kapitalizmin önde giden kurallarla dolu ne kadar paralı kız tanıdıysam pisliğin tekiydiler

      Yorumla
  • babysharkSmom
    babysharkSmom Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 99%
    1 yıl

    Ne kadar yüksek olduğu önemli. Bir de inançlarıma ideolojime ters düşüp düşmemesi önemli

    1
    0 Yorumla
  • -Felaketce-
    -Felaketce- Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl

    İyi maaş ve işte verim alınabiliyorsa bunlar sevmek için yeterli sebepler

    1
    0 Yorumla
  • Princessax
    Princessax Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Maaşı yüksek diye sevmediğim bir mesleği yapmam. Mental sağlığım daha önemli.

    1
    0 Yorumla
  • türkçeyiseverim
    türkçeyiseverim Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    şu an, başladıktan sonra soğuduğum bi mesleği icra ediyorum ve kaçış yolları arıyorum açıkçası

    1
    0 Yorumla
  • BirPeriKızıı
    BirPeriKızıı Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 99%
    1 yıl

    Hayır, sevmediğin mesleği yapmak işkence gibi bir şeydir

    1
    0 Yorumla
  • Gizlimsi123
    Gizlimsi123 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 96%
    1 yıl

    Türkiyede yaşıyorsan sevmeyi bir kenara atıp ve parana bakmalısın.

    1
    0 Yorumla
  • Koyunkürklükurt
    Koyunkürklükurt Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Saati azsa evet saati çoksa belki parası bayağı fazlaysa kesin

    1
    0 Yorumla
  • aloneenolaa
    aloneenolaa Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 359 cevap paylaştı.

    Diş hekimliği ve ebelik hariç hepsini yapabilirim gibi geliyo

    1
    0 Yorumla
  • Gabriel_Pasternak
    Gabriel_Pasternak Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    İnsan sevdiği işi yaparsa ömür boyu çalışmazmis.. para için dert çekmeye değmez

    1
    0 Yorumla
  • SheWolfWoman
    SheWolfWoman Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    1 yıl

    Çok yüksek maaş pek etkilemez beni. İşimi sevmeyi önemserim.

    1
    0 Yorumla
  • MawiTech
    MawiTech Takip Et
    Guru Yaş: 109
    1 yıl

    ben kesinlikle yapamam şuanda yaptığı işi seviyorum sevmeseydim yapmazdım zaten para ile yapılacak bir iş değil

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Hedeflerimi gerçekleştirmek için kısa süre yapıp parayı biriktirip tüyerim

    2
    4 Yorumla
    • sterno
      sterno
      1 yıl

      Tam aradıgım yorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Çünkü işini bilen ve mevcut duruma göre ayıya dayı diyip köprüyü geçen başarıyor

      Yorumla
    • sterno
      sterno
      1 yıl

      maalesef kim istediği işi yapıp hakkını alabiliyor ki haklısın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Şu anki işim, istediğim işti. Türkiye şartlarına göre hakkımı alıyorum ama enflasyon her gün maaşı eritiyor. Tuhaf karmaşık konulsr ya

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Evet yapıyorum ama girdiğime bulaştığıma pişmanım hep bir keşkem var

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Yaparım ama hakkını da veririm. Aldığım parayı hak etmeye çalışırım.

    1
    0 Yorumla
  • adamiko
    adamiko Takip Et
    Xper 1 Yaş: 34
    1 yıl

    İşine göre değişebilir bu kriterler ama bu zamanlarda ister istemez tercih edebilirsin. Cidden maddiyat konusunda çok zor zamanlardan geçiyoruz. Çoğumuz zaten istemediğiz işi yapıyoruz maalesef.

    1
    0 Yorumla
  • Gizeeeeemm
    Gizeeeeemm Takip Et
    Xper 2 Yaş: 23
    1 yıl

    Evet herşeyin pahalı olduğu bir dönemde bence mantıklı olan o , artık insanlar mutlu olmadığı işi yapmak zorunda para lazım 😄

    2
    0 Yorumla
  • Parlayanyıkılış
    Parlayanyıkılış Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Ben yaparım ama tabi öyle pis işlerde yapmam para için

    0
    0 Yorumla
  • Mehmethg34
    Mehmethg34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    1 yıl

    Evet yaparım bir süre sonra zaten işe alışınca seversin mecbur 😂

    1
    0 Yorumla
  • Fruy61
    Fruy61 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    1 yıl

    Meçbur yapıyorsun şu devirde parasız adamı annesı bile sevmiyor

    1
    0 Yorumla
  • GeeLincik34
    GeeLincik34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    1 yıl

    Telefonda bir şey pazarlayıp satamam maaşı ne olursa olsun.

    1
    0 Yorumla
  • portakallıkelebek
    portakallıkelebek Takip Et
    Xper 3 Yaş: 32
    1 yıl

    Yaparım çünkü zaten severek yapılan bir iş yok adı iş se sevmiyorsundur😛😅

    1
    0 Yorumla
  • Wiitb
    Wiitb Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27
    1 yıl

    Belli bir yere kadar yapılabilir sonra o mesleği sevmediğin için hoş olmazdi bence

    1
    0 Yorumla
  • hilmiye01
    hilmiye01 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    1 yıl

    Yaparım bı devirde iş sevip sevmemek önemli değil ekmek aslanın ağzında

    1
    0 Yorumla
  • jefi1234
    jefi1234 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    1 yıl

    Zaten kimse sevmediği işte çalışıyor birazda parası için çalışalım

    1
    0 Yorumla
  • NightHead777
    NightHead777 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 21
    1 yıl

    ne kadar yüksek olduğuna bağlı, yaptığım işi sevmiyorum tehlikeli ama çok parası var

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Maaşı yüksek olduğu kadar kariyeri de yüksekse yaparım. Önceliğim kariyer

    0
    0 Yorumla
  • eskilerdentuba
    eskilerdentuba Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Beni zor duruma sokacak bir işi yapmam.

    2
    0 Yorumla
  • Shazam6
    Shazam6 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 49%
    1 yıl

    Hiç okdr maaşı yüksek bir iş yapamadım 😅😅

    2
    3 Yorumla
    • Pömpüş
      Pömpüş
      1 yıl

      O kdr yüksek maaş verildi diyelm yaparmısn peki? yoksa benim yapıma karakterme uygun iş deyil dersin?

      Yorumla
    • Shazam6
      Shazam6
      1 yıl

      Mecbursam yaparim tabii ki en azından bir süre,

      Yorumla
    • Shazam6
      Shazam6
      1 yıl

      Birikim yaparım

      Yorumla
  • winteryawa
    winteryawa Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Ben yapmam hazır önemli benim için

    2
    0 Yorumla
  • kalpexoldu
    kalpexoldu Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Mecbursam evet yaparm

    2
    1 Yorumla
    • gökahmetoğlu07
      gökahmetoğlu07
      1 yıl

      seni yerim 🤫

      Yorumla
  • Turk0306
    Turk0306 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 94%
    1 yıl

    Ahlak sınırları içğndeyse yaparım

    1
    0 Yorumla
  • nonameliberty
    nonameliberty Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl

    Genel anlamda sevdiğim meslek yok o yüzden evet

    1
    0 Yorumla
  • _-_NobodyYs_-_
    _-_NobodyYs_-_ Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 982 cevap paylaştı.

    Benden alakasız bir işte başarılı olamam

    1
    0 Yorumla
  • Nickbulamadim91
    Nickbulamadim91 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 90%
    1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 713 cevap paylaştı.

    Pek mümkün değil

    1
    3 Yorumla
    • Cheddarpeynirii
      Cheddarpeynirii
      1 yıl

      Niye

      Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Sevmediğim mesleği yapamam

      Yorumla
    • Cheddarpeynirii
      Cheddarpeynirii
      1 yıl

      Zorda kalsan yaparsin

      Yorumla
  • ruhumunışığı
    ruhumunışığı Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır para için zamanımı satamam.

    1
    0 Yorumla
  • Pseudanor
    Pseudanor Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    1 yıl

    Zaman gecmek bilmiyorsa, napim o parayi 🖤

    1
    0 Yorumla
  • ünlü_düşünür
    ünlü_düşünür Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 100%
    1 yıl

    Maaşı yüksekse kesin o işi seviyorumdur zaten 😀

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (125)
Devamını Gör(170)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Maaşı yüksek diye sevmediğin bir mesleği yapabilir misin?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Maaşı iyi diye sevmediğin bir mesleği yapabilir misin? 128 cevap verildi
Maaşı iyi diye sevmediğiniz bir mesleği yapabilir misiniz? 106 cevap verildi
Maaşı iyi diye sevmediğiniz bir mesleği yapabilir misiniz? 129 cevap verildi
Maaşı yüksek olsa bile sevmediğiniz bir işte çalışır mıydınız? 63 cevap verildi
Sevmediğin bir mesleği, maaşı yüksek diye yapar mıydın? 21 cevap verildi
Kimsenin yapmak istemediği ama maaşı çok yüksek meslekler neler, hangi işi önerirsiniz? 5 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kolay ağlayabilenlerden misiniz yoksa duygularını tutanlardan mısınız?
  • Türk sinemasının büyük usta oyuncusu Kadir Inanır'ı kaybettik. Onun hangi karakteri sizde unutulmaz bir iz bıraktı?
  • Gününüz aydın olsun. nasılsınız. Ben iyim şimdiden diyimmm. Herkese iyi dileklerimi sunarım 🙋‍♀️🌸🤍☀️?
  • Evinin manzarası güzel mi?
  • En son hangi saç rengini deneyimlediniz?
  • Arkadaşlar ilgi dairesi nerede?
  • Sivas'ta 50 TL'lik lahmacun sattığı için şikayet edildi! Sizce 50 TL'ye güzel lahmacun olur mu?
  • Makyaj yapma süreniz ortalama ne kadar?
  • İlk buluşmanın evde olması uygun mudur?
  • Birisinin sizden vazgeçtiğini nasıl anlarsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨