Kendi işinizin patronu olmak mı daha keyifli, yoksa birinin emri altında çalışmak mı?

Son zamanlarda çalıştığı yerden istifa edip kendine mekan açan çokça insan var. Elbette bu girişimlerin hepsi başarı ile sonuçlanmıyor, ki ticaret, risk demek bir anlamda. Siz risk alıp kendi işinizin patronu mu olmak istersiniz, yoksa bir patron emri altında "maaşımı alır geçerim" mi dersiniz?
Kendi işinizin patronu olmak mı daha keyifli, yoksa birinin emri altında çalışmak mı?
Kendi işinizin patronu olmak mı daha keyifli, yoksa birinin emri altında çalışmak mı?
Cevapla