Son zamanlarda çalıştığı yerden istifa edip kendine mekan açan çokça insan var. Elbette bu girişimlerin hepsi başarı ile sonuçlanmıyor, ki ticaret, risk demek bir anlamda. Siz risk alıp kendi işinizin patronu mu olmak istersiniz, yoksa bir patron emri altında "maaşımı alır geçerim" mi dersiniz?
Kendi işinizin patronu olmak mı daha keyifli, yoksa birinin emri altında çalışmak mı?
İkisinin de zorluğu var ama kendi işin olunca dünyanın kralıymış gibi kimseye hesap vermemek diye birşey yok, bu sefer müşteri ve piyasanın büyüklerinin altında oluyorsun. Diğer taraftan çalışan olduğunda da birinin altında çalışmak demek onun kölesi olman demek değil. Yani arada farklar olsa da ikiside uyumlu işini bulmuşsa mutlu olur
Bu ülke şartlarında kendı işini yapabilmek oldukca zor vergı yuku altında eziliyorsunuz daha önce denedım çünkü ve mecbur el işinde çalısıyorum ama işimi seviyorum
En İyi Cevaplar