EHLİYETE MANUEL DEN YAZILDIM OTOMATİĞE GEÇİŞ YAPABİLİR MİYİM?

Arkadaşlar 14 martta ehliyet kursuna yazıldım Manuel den giriş yaptım. Ailemle konuştuğum da otomatikten girseydin keşke dediler bende onların bu görüşüne katıldım. Bir bayan olarak manuelle uğraşmak sorun olabiliyor. Zor değil ama işte rahatlık varken zorluk seçmek ne bileyim. Nisanın 11'in de derslerim başlıyor mayısta da direksiyon sınavım var. Sizde daha derslerim bile başlamamışken Manuel den OTOMATİĞE GEÇİŞ YAPABİLİR MİYİM? Bilginiz var mı?
EHLİYETE MANUEL DEN YAZILDIM OTOMATİĞE GEÇİŞ YAPABİLİR MİYİM?
Cevapla