Ders çalışma düzeni nasıl oturtulur? Nasıl verimli çalışılır?

Selamlar küçük kuzenim henüz 9. Sınıf ilk dönemi kötü bitirmiş sanırım 75 ortalama ile çocuk ortaokulda benim lise sorularımı çözüyordu. Lise sınavında başarılı olamadı. 2. Dönem çalışacaktı falan sanırım çalışmaya başlamadı hala çünkü her akşam konuşuyorum çalışmaya başlamamış. Hedefi itü mimarlık. Sizce nasıl çalışmalı yani ne yapmalı? Ona ne önerirsiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Şimdiden çalışmasına gerek yok falan demeyin, çok kasmasında demeyin! Çünkü hedefi yüksek olan biri okul birincisi 95 puanla birinciymiş kuzenimin ortalaması 80 bile değil. Acilen notlarını yükseltmesi ve sıkı tempoya girmesi lazım. Birde program yazar mısınız?
Ders çalışma düzeni nasıl oturtulur? Nasıl verimli çalışılır?
Cevapla