AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
148Cevap
Erkeklere ezebileceği kadın lazım hiç bir erkek kendinden yüksekte kadın istemez kim olursa olsun kariyerimi yakmam evde oturmam gider çalışırım
Ataerkil toplum eleştirisi😉 belirttiğiniz görüşe yatkın erkek sayısının çok olduğunu düşünmüyorum, öyle düşünen kişiler eş değil köle arıyolar
Ev hanımı çünkü eziliyorlar aksi durumda. Kendilerini ezik hissediyorlar.
C) Kocasini mutlu etmeyi bilen bir kadinla evlenince 👌
Bir genelleme daha püff
İnsanından insanına çiftten çifte değişir
Ev hanımı isteyip çalışmıyo anca yiyor diye de aldatırlar. Anlaması zor
Kariyer sahibi olmayan bir kadının kendine güveni de olmaz evine huzur da vermez kültürel ve sosyal yaşamı da olmaz bunlar olmayan bir kadınla da benim işim olmaz. Net.
Kariyer sahibi veya değil bence bu fark etmez. Gerçekten aşk varsa seviyorsa iki türlü de mutlu olur.
Sevgi huzur sadakat olsun kimse başka birsey istemez paragöz olanla da evlilik olmaz zaten her iki tarafada söylüyorum
Gerçekten seven bir erkek için kariyer sahibi ya da ev hanımı olmasının pek önemli olacağını zannetmiyorum
Çalışması onun tercihidir ama selde çalışmasını istemem. Yönetici falansa o ayrı ama bir mağaza çalışanı vs. istemem
Özelde çalışmasını istemem olacak. Yanlış yazmışım
Kariyerle bir alakası yok kibar olup insanlık halinden anlıyabilen hata yapınca ailen gibi affedebilen sevgisini göstersin yeter falana filana gerek yok çiçekle kandırıla bilen meselaaa 🤭😂😂😂
Kariyer sahibi mesela ben sevgilimle evlenince arabalarımızı satıp BMW 116 alıcaz hayat kalitemiz yüksek olucak
Ev hanımı tabiki yemek hazır çocuklar temiz bakımlı sıcak bir yuva ama kariyer sahibi biri için zor iş ev her ikisine verimli olamaz saatinde yemeğini yapamaz çocuklara bakamaz bunlar ilerde sorun haline dönüşeblr
Karakter daha önemli bence, başkalarına zarar vermemek için hırsla davranıp
Kariyer elde edememiş bir çok insan var
Ev hanımını daha çok tercih ediyorlar erkek ona muhtaç olan kadınlardan yana oluyo o zaman özgüven geliyor kendini tam bir reis gibi his ediyo aslında bunu iyi niyetle yapanlarda sıkıntı yokta. Ama bunu surekli kadının başına kalkanda sıkıntı bence
.
Birey olmuş,
Yani kendi verdiği kararların sorumluğunu üzerine alabilen insanlar ile.
.
Bence erkeklerin yanliz kalp bu durumu değerlendirmedir. Kızlarda zengin koca aramayı bırakmalılar. Huzur tek odalı evdede olur herşey kariyer degil.
3+1 oda alırsın 180 metre karelik bu küçükmüş ya ilerde umarım daha büyük evimiz olsun derler.
@evalight kesinlikle ama sonra bir bakıyorlar hüsran her şey bitmiş mahkemede kaybettikleri mutlulu paylaşıyorlar.
Kariyer sahibi bir insanla (kadın/erkek farketmez) evlilik güzel ama herkesin kotarabileceği bir iş değil
Kariyer sahibi. Kendine güvenen kadın her zaman daha mutludur. Mutlu kadın mutlu evlilik😉
Önemli olan eşiyle arasındaki bağdır aradaki bağ güçlüyse ve birbrlerini seviyolarsa her türlü mutlu olurlar zaten
Kişiye göre değişir iki seçeneğe de evet diyorum mutlu olurlar.
Ev hanımına yakın bir çalışan kadın daha mantıklı gibi.
Vefalı olsun ömürlük olsun. İster kariyerli ister kariyersiz. Hatta batakhaneden çıksın. Hala insan kanı tasiyabilsin. Bı kalbi olsun. Allah korkusu olsun gerisi bos
Ben ev hanımı taraftarıyım
Karımı çalıştırmak istemiyorum
Neden
@bendekimimya mesele eğer paraysa 2 prensrs versin ben gece gündüz çalışırım
Mesele eğer kariyer ise elinde meslek varsa erkeklerin içinde olan bir yere sokmam anlıyosun dimi
Kıskançlık yani
@bendekimimya yoo kıskançlık değil ben karımı kimsenin kapısında çalıştırtmam çok isterse gelsin benim yanımda çalışsın
Anladım
en dogrusu parayı seven kadından uzak durun ben bir kadın olarak çalısma delisi insanların aslında cok sinsi oldıgu soyleye bilirim rahatca hemde, parayla şükreder aile ya da yanında olduklarıyla degil, anladınızmı ofretmen saglıkcı vs va hangisi olursa artık, zaten bu krizde xalıscam diye diretiyosa ve fırsatcılıkla iş buluyosa binlerce işsiz arasında para için yapmayacagı sey yoktur onun. hele hastanede calısacak olanların hepsi sinsi, hiç onermem. cünkü onlar anneaine bırakacak cpcugu babannesini zor gorecek, hala amca sevende olmaz teyze olursa ki ahlaksız teyzelerde cok tuhaf dayılarda yani ben onermiyprum evinde mis gibi cocugunu yetisrebilen kadın seç. o mezarında tertemiz olur, mezarda bir tek ailen olucak allahın size bahsettigi güzel aile arkanda bıraktıgın cocuguna bile bakamayan anne para için gitti calıstı. kusura bakmayın burada samimiyet yok. erkeklerin calısma ortamı o kadar daraldı ki bu kadınlar yüzünden bir cok insan bunaldı calısanıypr. ozellikle saglık okul ve bilumum seyler ki erkekler daha iyi bu konularda
Kişiliğine, seviyesine göre değişir. Evimde dursun yemeğimi yapsın, çocuklarıma baksın da diyebilir. Oda çalışsın bende çalışıyım daha rahat bir hayatımız olur da diyebilir. Biraz kişilik meselesi sanki..
kişiye göre değişen bir durum insan nasıl mutlu oluyorsa öğle mutlu olunur
Kariyer sahibi kadına aşık olup, ev hanımıyla evleniyoruz gibi geliyor.
Valla buna bakıyorsa o adamda bir sorun var demektir bence 😶
Farketmez spontane gelişir ama ilkokul mezunu biriyle yollarımız kesişir mi bilmiyorum
Ev hanımı en azından birbirine daha çok zaman ayırabilirler ama iki tarafta çalışınca kariyer hedeflenince birbirine zaman az ayırılır.
Genelleme yapma bence kişiden kişiye değişir bence ☺️
Valla gönlü güzel olsun ya da güzel sevsin yeter..
Kendi adıma cevap verebilirim, kariyer veya kariyersiz çalışan bir kadınla ben daha mutlu olurum
Kariyer sahibi kadın ile daha güzel iletişim kurabilirim
Erkeğin karakteriyle alakalı bence beni aşk'tan başkası kesmiyor👈
Valla artık erkekler çalışan kadın istiyor en azından benim çevremdekiler
Kariyer tabiki iki çift olarak çalissak iyi gelirimiz olur yani
erkeğin kadına ve kendi hayata bakış açısına göre değişen bir durum bu bence şahsen ben kariyer sahibi bir kadın tercih ederdim çünkü hem iş hayatını hemde özel hayatını başarı ile yöneten kadın candır canan değil 😊😎😊
Çevremdeki insanların çoğunluğunun eşleri de çalışıyor. Eşi ev hanımı olanların daha mutlu olduklarını gözlemledim.
Benim karım çalışmalı ya evde pc başında çalışacak ya da dışarıda çalışacak ama çalışacak
erkeğin genişliğine bağlı orasi skfkska sahsen ben ev kadini istym
Ev kadını olanı her haltta kullanır ama kariyerliden tırsar 😉
Kadınında erkeğinde insan gibi insan olanı makbul.
Gerisi teferruat.
Bunlar önemsiz mutlu olmak için doğru kadınlar evlenmek yeter sevgili ilgili ve aşkla bakan bir eş
Kişiden kişiye değişir. Ne desem bilemedim %50 diyorum ikisine de.
Kariyer sahibi. Ne işim var diğeriyle. Kadın dediğin hükümet gibi olacak yanımda dim dik yürüyecek!
Kadın şefkatli ve merhametli olduktan sonra mutluluk kaçınılmazdır kariyer ya da ev hanımı olması fark etmez
Bence bu kadının kişiliğiyle ve erkeğin kişiliğiyle alakalı genellikle kıskanmayı abartan erkekler ev hanımlığını tercih ediyor
O erkeğe göre değişir ben mesela evde oturan çoçuğuna bakan kadınları daha çok seviyorum
Kafa dengi olsun yeter. yemişim kariyerini ev hanımlığımı.
güzel sevişen boylu poslu çıkık kalçalı anaç östrojen bombası bir ev hanımıyla evlenirsen mutlu olursun
Sevdigi ile. kariyermiş ev hanımymış degil. aşık olanla mutlu olur.
Karıyerlı bır bayan olmadıktan sonra okumamısı ne yapıyım
O erkege baglı kendisi kariyer sahibiyse sever ama degişse asla istmez bence ben oldam eşimin benden başka kimseyi tanımamasını bile isterim yani
Eğer karşımdaki çalışıyor ve iyi bir kariyere sahip ise tabiki kariyer yaparım ama kariyerden cok ailesine düşkün ise başımın üstünde ev hanımı online
Ev hanimiyla evlenince mutlu olur zaten %95 calismayan bayan istiyor ama ben okuyorum ve mesleğim olacak inş kesin ben evde kaldim
Bence kafa yapısı tutmalı eşlerin gerisi boş benim eşim doçent bense lise mezunuyum aramızda hiç bir problem çıkmadı şimdiye kadar şu an 6 yıllık evliyim 4 yaşında oğlum var birde
Kariyer yok ben almiyim abi beni onemsiyorsa kariyerini birakicak ilerde belki yapabilir
en dogrusu parayı seven kadından uzak durun ben bir kadın olarak çalısma delisi insanların aslında cok sinsi oldıgu soyleye bilirim rahatca hemde, parayla şükreder aile ya da yanında olduklarıyla degil, anladınızmı ofretmen saglıkcı vs va hangisi olursa artık, zaten bu krizde xalıscam diye diretiyosa ve fırsatcılıkla iş buluyosa binlerce işsiz arasında para için yapmayacagı sey yoktur onun. hele hastanede calısacak olanların hepsi sinsi, hiç onermem. cünkü onlar anneaine bırakacak cpcugu babannesini zor gorecek, hala amca sevende olmaz teyze olursa ki ahlaksız teyzelerde cok tuhaf dayılarda yani ben onermiyprum evinde mis gibi cocugunu yetisrebilen kadın seç. o mezarında tertemiz olur, mezarda bir tek ailen olucak allahın size bahsettigi güzel aile arkanda bıraktıgın cocuguna bile bakamayan anne para için gitti calıstı. kusura bakmayın burada samimiyet yok. erkeklerin calısma ortamı o kadar daraldı ki bu kadınlar yüzünden bir cok insan bunaldı calısanıypr. ozellikle saglık okul ve bilumum seyler ki erkekler daha iyi bu konularda
Aynen oyle
Ev hanımı diye bir kavram yok artık. Herkes taşın altına elini koyacak
İkiside değil karakterli bir kadınla evlenince mutlu olur