''Sınava çalışmadım'' deyip yüksek not alan arkadaşına tepkin ne olur?

Nedense hiç çalışmayanlar, sınavı kötü geçenler iyi not alıyor süper zekalar mübarek. Tepkiniz ne oluyor?
''Sınava çalışmadım'' deyip yüksek not alan arkadaşına tepkin ne olur?
''Sınava çalışmadım'' deyip yüksek not alan arkadaşına tepkin ne olur?
Cevapla