Nedense hiç çalışmayanlar, sınavı kötü geçenler iyi not alıyor süper zekalar mübarek. Tepkiniz ne oluyor?
''Sınava çalışmadım'' deyip yüksek not alan arkadaşına tepkin ne olur?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Zeka farkı degil birikim tecrübe farkı , çalışmamış sığ kalmış bir beyin ne kadar o dersle ugraşırsa ugraşsın çok iyi işler çıkaramaz Gecen yıl tyt matematikten 40 da 36 yaptım aradan 7 yıl geçmiş zamanında iyi öğrenmişim.
Tembel olduğunu biliyorsam sağlamkayarım ama yok gerçekten ders çalışmadoığını biliyorsam ve ne öğrendiyse onunla sınva girip yüksek puan alıyorsa takdir ederim... Bende öyleydim çünkü ders çalışmadan girerdim...
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Bazı insanlar çalışmadan da başarır ama notu görmeden emin hissedemez. Ben de 100 bekliyorum deyip 50'yi zor alanlara gıcık oluyorum.
En İyi Cevaplar