Güzellik uzmanlıgı mı hemsirelik mi? (liseden saglık cıkıslıyım)?

Güzellik uzmanlıgı ıcın kursa giidp 2 sene o bölümü mü okusam? Yoksa kendı alanımdan mı devam etsem? Maas olarakta düsünün.
Güzellik uzmanlıgı mı hemsirelik mi? (liseden saglık cıkıslıyım)?
Cevapla