Sen onların o kahve kutusunu attıklarını sanıyorsun dimi onlar bir seferliğine alıp sonrasını evde kendi yaptıkları kahve yi doldurarak dışarıda hava peşindeler merak etme onlarda fakir :)) bizim gibi... birde o kahve bardaklarını çeyizlikleri gibi saklayıp koruyorlar 😍😍 allah bunlara akıl fikir versin
Ya babamin ya da sevdigim adamin kartindan cektiriyorum seviyem: üni ögrencisi😄 simdiye kadar cok nadir kendim ödemisimdir. Sevdigim adam Avukat oldugu icin Babamin ailesi de varlikli oldugu icin keyfine gidip iciyorum zaten kahve düskünüyüm
Abartmasaniz keşke. Filtre kahve 10 tl ki dışarıda ki ucuz dediginiz yerlerde bile aynı. Diğer kahveler de en en en fazla 15 neden bu kadar abartıyorsunuz? Bazılarımız her gün sigaraya 10 tl veriyor.
Maaş önemli değil, tasarruflu harcamak önemli. Çünkü ne kadar geliri varsa bir insanın, o kadar da gideri oluyor.
Ayrıca kimileri borç alıyor kimileri bedava içiyor kampanya ürünü yani. Çoğu özentilikten kaynaklanıyor. Gelenlerin hepsi ucuz bir şey söyler 500 saat oturur. Artık kural geliyor 2 saatten fazla oturmak yasak olacak.
Ya bnce abartilabilecek bir şey yok bunda millet askeri ücret alio sigaraya parası varda (7- 12 TL) snn bir kahveye paran yok mu illa hergunmu içilir 3 haftada 1 yap Starbucks okadar istiodan ayda 1 bile yeter be :(
Kızlara kolay... Sevgilinin veya eşin paralı olanını tercih edip sahip olamadıklarına bir anda sahip olabiliyorlar zaten. Çalışmak çabalamak memnun etmek için daha çok çalışmak garibim erkeklerin ömrünün sonuna kadar çilesi olarak kalacak
Starbucks ın farkı ne, sanırım çok pahalı, çok şükğr keriz değilim bir 5 liraya kahve alıp hergün içiyorum 😂 para harcamak ya da kazık yemek keyif vermiyor 😂
Caribou starbucks ı ikiye böler beşle çarpar. Gerçekten kahve seven insan evindede kurar düzeneğini dedikten sonra ordan her gün kahve içmek için 2-3 bin yeterlidir diyorum.
Bir kere kahveden anlamamak lazım. Arap sidiği gibi kahve satıyorlar. Caffe Nero , 6,5 liraya muazzam bir kahve. Her ay 200 lira kahveye verebilen insanın "net" geliri 2-3 bin liradır.
Para vermediğim için kankam sağolsun her sabah bir tane getirir ama ayda 1 kahve 15 desek ortalama ayda 300-500 arası birşey heralde maliyeti 20 kuruş bu arada...
Millet yemiyo içmiyo “dışardan görünüşüne” para yatırıyo yoksa çoğu ezik fakirlerde Zengin dediğn asildir asilsen zenginsindir ezik ezil hareketlere gerek yol biraz cool olun ya
Önünden geçmişliğim var ama hiç merak etmedim ya da içeri girip "bende şöyle bir kahveli poz vereyim" demedim. Çünkü, fazlasıyla saçma ve bir o kadar da görgüsüzce.
Emin ol geliri fazla değildir zıkkım şu kredi kartlarına güveniyorlar etrafa hava atıyorlar iş ödemeye gelince kredi kartı ekstrasının altında eziliyorlar boş ver ne iç nede bu borcun altında ezil
En İyi Cevaplar