AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
133Cevap
kağıt üzerindeyken iyi kötü yapıyorum konuşamıyorum pek
ülke zaten cahil lise mezunu bir cumhurbaşkanı ile devam ediyo ülke.
del= sil
download= indir
delete download =silindir
uygun fıyata ingilizce dersi verilir :D ahahha
Hahahaha
Urfada okusford vardi da biz mi gitmedik 😅
Derdimi anlatacak duzeyde
2 yil kursa gittim yine ögrenemedim ingilizceyi offparam osa gitti
Kimse İngilizce zorunda değil ve dolayisiyla bunu bir ölçüt olarak kullanmak saçmalık
Mesela İngilizlerin kaç tanesi Türkçe biliyor, bilmeyenler çoğunlukta olduğu için tüm İngilizlere canım diyebilir miyiz? Bu saçmalıklara itibar etmeyin
Ingilizce dunya capinda ortak dil konumuna gelmis bir dilken Turkce'nin boyle bir ozelligi yok.
Ingilizlere ne deriz bilmem de, sen bayagi 'gerizekali gibi gozuktun bana simdi.
Mal misiniz nesiniz lan? Kimse Ingilizce ogrenmek zorunda degilmis.
Bu millet ne ara bu kadar geri kalmaya merakli oldu?
@Ragnar_Lodbrok sevgili kullanıcı İngilizcenin konumu vs biliyorum ancak bu yine de kimsenin onu öğrenmek zorunda olduğu anlamına gelmez. Hiç bir insanın karşısındakine saygı duymak zorunda olması dışında bir zorunluluğu yoktur. Ve sende ingilizceden önce saygı duymayı öğrenmelisin. Hakaretlerine gelince de senin gibi seviyesiz olamayacağım, ilgililerin gereğinin yapacağını düşünüyorum.
@Ragnar_Lodbrok insanlıktan nasibini almamışsın git uzakta havla lütfen.
Insanin ayird edici ozelligi 'kibarlik' falan degil, akildir.
Bu devirde halen akildan bu kadar uzak, bu kadar kompleksli kafalara sahip insanlardir asil insanliktan nasibini almayanlar.
'Ingilizlerin kacta kaci Turkce biliyor'
Hayir sana birsey soyleyeyim mi, bir sebepten Turkce ogrenmesi gerekenleri hakkaten Turkce ogreniyor ingilzilerin.
Senin ulkende daha dis islerinde dogru duzgun kelam edemeyen burokratlar cikiyor.
@Ragnar_Lodbrok Saygı ve kibarlık aynı şey değildir. Öncelikle bunu öğren.
Karşındaki kişiyi tanımadan hakkında yorumda da bulunma gafletine düşme, kompleksli değilim, gelişmişlik konusunda da senden oldukça ileride seviyede olduğuma adım gibi eminim, ben İngilizce nin veya herhangi bir dilin öğrenilmesine karşı da değilim, karşı olduğum şey bu tür dayatmalar. Neyse senin anlayabileceğin konular değil o yüzden sen özenti hayatında mutlu ol, umarım bir gün saygı duymayı öğrenirsin.
Saygi duymayi biliyorum zaten, sadece sana duymuyorum.
Ingilizce dayatiliyormus, tabii dayatilacak. Ne olacak, Japonca mi ogreneceksin?
Ayrica Dunya'nin en tek dilli ulkesi olabiliriz. Hicbir sekilde cift anadilli insan yetistiremiyoruz, bu ulkenin disarisi ile iliskilerinde ve kultur alisverisinde ciddi bir sorunken bir de boyle 'Ingilizce ogrenmek zorunda miyiz yeaaa' diye sacmalamak ayri bir andavallik oluyor.
English isn't my first language though i can speak fluently
Valla bugün sınavdan englishten 70 aldım orta ya 😅😅
Hiç bir kelime bilmiyorum ana dilimiz varken bacım dili konuşmaya gerek yok. 😜
sıralamaya bak hangi ülkelerle yanyanayız hahaha ;:D
İngilizcem gayet iyi ama ben Türkler için bir istisnayım 🌸
Derdimi anlatacak kadar bilmiyorum ama okuduğumu anlarım herhalde konuşmada sıkıntı var aslında
Düşük derecede ama üniversiteye gidersem öğrenirsem 1 yıl hazırlık var ya
ingilizler de Türkçeden kaldı biz bir şey diyormuyuz.
konuştuğumu konuşurum, konuşmadığımı google'dan çeviririm :D
Eğitim yok ki türkiyede bireysel çabayla oluyor bana okul hiçbirşey katmadı
Kariyer için önemli ama yoksa çokta önemli bir dil değil
Hiç katılmadığım bir cümle. Telefonunuzda bile sorun çıksa en doğru çözüm anlatımları İngilizce yayınlanmış oluyor. Biraz bir şeyleri başkasına bırakmadan yapıyorsanız, veya yeni şeyler öğrenmeye açıksanız, çok sayıda kaynaktan karşılaştırmalı öğrenmek istiyorsanız İngilizce şart. Konuyla ilgilenen ve Türkçe bilen 5 kişi varsa, İngilizce bilen 55 kişi oluyor internet dünyasında.
@Mr_0Lantern işim için olmasa hiç umrumda bile olmaz
Sizin seçiminiz, ülkenin kaybı.
You're the first to ask the question of what your English level is
"What's"
Okullarda konuşmayı değilde grameri öğretmeye devam ederlerse bir bok öğrenemeyix
Daha Türkçe konuşamıyor millet. :)
sleep sleep deprem :D
İngilizce seviyem
@Taha95 ahahahha Seviyene başlatma şinci
Ben Çalarım sen söylersin iki İngilizce özürlüsü
Hav ar yu ne var yu 😂
Onlar Türkçe öğrensin
I know enough to explain my problem. 😁😁
Lol what is your problem?
little little on the middle :D
merhaba benim adım name :D
ahahahahga oğlum yaaa
Derdimi anlatacak kadar bilsem yeter
Advanced oldum sanırım özellikle ölçmedim
Merhaba, benim adım name. 😀
Hallo Maraba havav you :D
Derdimi anlatacak kadar no sipik ingilicccceee 😂
Orta diyelim. Konuşmada biraz zorluk çekiyorum
Ana dilim gibi iyi bilirim
Banada yds icin ogretir misin
Ögretirim
Peki nasıl olacak bu
10 üzerinden 2.(3+2)-9+4\2+√9
B2-C1 seviyesindeyim.
Toefli vermiştim sizce yeterli midir?
İngilizlerin Türkçe seviyesi neyse, bizimki de o.
Seviye 1 ac kalmam gibi gelio
ana dil seviyesinde biliyorum
Konuşabilecek kadar biliyorum
Benim derdimi anlatmaya yetmiyor ingilizce 😂
Advanced-Ana dilden bir adım geri.
Orta ilk seviye arası.
Orta düzeyde bir ingilizceye sahibim.
ı go
you go
we go :D :D olay bu
Derdimi anlatacak kadar biliyorum
I don't speaks English.
Little little canim😄
I GO
YOU GO
WE GO 😅😅😅 bu
Yes , no , ay lav yu bir kaç kelime bilirim.
Orta seviyede biliyorum.
A2 seviyesindeyim yakında B1 olacagım
Merhaba benim adim name acscacac
My english level is so high
Atma recep din kardeşiyiz.
@mexemet okay than. Tell me what is your purpose in this life.
@_король pata küte pata küte bam bam bam
😂😂😂
@_король You got it?
Yüksek derecede biliyorum yazmaya çalışırken bile yanlış yazmışsın. You got it te hiç bir anlama gelmiyor
@mexemet Aynen kanka fenasın başa belasın
Sende kasma kanka kimse bilmiyor şu lanet ingilizceyi. No stress
Kötü yüzde 2 ya da 3 ama cok memnunum😅
Derdimi anlatacak kadar.
Film veya dizi izleyebiliyorum
ay em speak şakır şakır english
Still Better than Russian's people english lol.
kendime 10. uzerinden 7 veririm
Don't make me laugh lol