Gastronomı ve mutfak sanatları mı? Yoksa diyetisyenlik mi?

Bu yıl 2 yıllık aşçılık okuyorum 4e tamamlamak istiyorum ve önümde 2 bölüm var gastronomi ve diyetisyenlik sizce ne yapmalıyım hangisinin geleceği var ve maaşı yüksek
Gastronomı ve mutfak sanatları mı? Yoksa diyetisyenlik mi?
Cevapla