AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
65Cevap
Karma olmalı. Birbirleriyle şimdi iletişim kuramıyorlar ayrı olsa ne olur acaba
Tamam belki odaklanma ve okula alışma ve rahatlık konusunda iyi olabilir ama kadın erkek ikili ilişkilerinde bu çocuklar zayıf olur çok iyi yerlerde eğitim görür ama ticarette bir erkekle veya bir kadınla ne konuşacağını bilemez
Kız erkek ayrımından daha çok yetenekliler ön plana çıksın
Isteyen istedigi egitimi almalı bu sekilde sapıklıl oranı daha fazla artar ayrı ayri olunca
Bence birlikte alınmalı eğitim bu yanlış bişey yokki ayrı olunca daha farklı bı algı oluşuyor
Ayri olmasi da denenmeli bence, yazik gunah bizim ilkokulda davranislarimiz yuzunden kizlarin tabiri yerinde ise psikolojisi bozulan olmustur.
Valla sırf erkekti lisede benim
Karma olmalı iletişim kopukluğu oluyor. Karşı cinsi ile anlaşmalı
Bir bakima iyi bir bakıma kötü. Her lisede uygulanacak mi?
uygulanıp uygulanmaması okulların insiyatifine bırakılıyor.
Kısacası her okul kendi karar verecek gibi bir durum çıkıyor ortaya. Tabi bunu boşa kaldırmadılar yavaş yavaş bütün okulları ayrı eğitime entegre edecekler 3 yıl sonra bir bakmışsın bütün okullar ayrı
Doğru
önemli olan insanları birlikte eğitebilmektir. İletişim kurmalarını sağlayabilmektir.. Bugun karma eğitim zorunluluğunu kaldırırlar. Yarın "e bunlar tenefüste karışıyor birbirine" diyip okulları ayırırlar. Ertesi gün "e bunlar ayrı yetişti niye birlikte çalışıyor" moduna girerler. Amaç bu zaten. götürmek istedikleri nokta bu.
Direk bunu yapsalar herkes ayaklanır. yavaştan yavaştan yapıyorlar ki hissetmesinler.
Ayrı ayrı eğitimin ne gibi bir faydası olacağını düşünüyorsunuz ilk önce. Bana bunu açıklasın lar
Ayrı olsun ben hatırlıyorum kızları öpüp kaçıyorlar felan küçük yaşta tehlikeli
Küçüklükten belli sapık olduğunuz dncjdnf
@Gideyozgıyamete üniversteye kadar 1tane kıza selam vermedim utangaç içine kapanık birisiydim konuşamazdım 😃
Sadece ders çalışan notları düşük olunca daha iyisini yapmak için çabalayan Yusuf'un ne suçu var?
Ayyy cansın sen gibileri süper harika erkek 🙏
@Gideyozgıyamete görüşü yazan mı?
@Just_in görüşe demedim ben
@Gideyozgıyamete hmm peki :/ ?
Süper harika erkek çok gizli.
@Just_in sen de süper harıkasın
@Gideyozgıyamete yaşasın :) <3 !!!
@Just_in kıza yürüme lan hemen artis
Sakin olun skdmskdkd
Sakin ol sevgilini yemedik. Ayrıca aşık olmamaya da yemin ettim kafanı rahat tut.
@Just_in sevgili mi zuha skcmsmxmd
Evliyiz biz asdf
@Gideyozgıyamete seni sevmiş ki kıskanıyor :D
İkiniz de susun keçilerimi salarım
@psa34_ kız susun diyor bak sussana. Sen hala evliyiz falan diyon :(
Birlikte yoksa her iki cins yabani gibi durur benliklerini kaybedebilir
Karma eğitim yasaklanmadı ama sadece zorunluluk kaldırıldı olumsuz gibi görünen olumlu bir adım olabilir
Erkekler derste inliyor anlamadim gitti yahu. Salak salak sedler çıkarıyorlar sanirim sadece bu yuzden ayrılmak isterdim
Beraber daha mantikli ilerde iletisim kurmasi kolay olur.
karma olsa nolur ayrı olsa nolur aptal yetiştiriyorlar yeni nesil
kesinlikle ayrı olmalı. Keşke benim zamanımda da olsaydi
Ikisinide yasadim. Acikcasi sadece kiz olan bir erkek mi ne vardi sinifta, asiri rahat oluyor. Hic kimse kasilmiyor
Ben kız kıza okurdum çünkü çirkindim lisede erkekler hep dalga geçiyordu benimle psikolojimi bozdular güzel kızlar da karma okusun
Asparagas haber olmasın sakın? Bize niye haber gelmedi kız erkek ayrılacak diye? Böyle saçma iş mi olur ya haremlik selamlık stili okul mu olur?
Öyle bir şey yok zaten. Algı operasyonu. Sadece şart kaldırılmış durumda. Karma eğitim hala devam ediyor yani.
Saçma olur zaten kız erkek ayırsalar
Alt yapı sağlam değil. Sosyal devlet yapısına uygun düşmeyen bir karar. Daha önceleri denenmemiş bir durum değildir. Mufazakar kesimi mutlu edecek.
Bence bırlıkte o ne ya oyle ayrı ayrı cok sacma ve sıkıcı
Yobazlikta çığır açtık resmen
Abazanlara göre karma olmalı tabi. İsteyen istediği gibi eğitim almalı
Aşağıdaki yazılara bakınca goruyoz. Kız olmayınca gay olcaklarmis demekki karmanin amacı seks
Sorun değil beraber okusunlar
Birlikte okumalılar tabi ki.
Birlikte okutulmali millet azmasin
Bence karma eğitime devam edilmeli.
Birlikte olması gereliktiğini düşünüyorum
Bence ayrı eğitim alsın daha mantıklı olur
Birlikte eğitim almalı.
3. sınıf bir ortadoğu ülkesine dönüyoruz.
Bıktım gericilerden bıktım
Yazık , yemin ederim yazık.
Ayrı eğitim almaları lazım
Birlikte ayrı da ne ya. Bura iran mi
Hadi canım şaka mı yapıyorsun?
ŞERİAT İS COMİNG...
Öyle bişey yok MEB yalanladı
Herkez istedigi sekide okumali
Pardon, kaçıncı yüzyıldayız?
En güzeli ayrı olması!!!
Ayrı okutulmalı bu işler böyle yürür
neden peki?
Cünkü ben bir erkek olarak frikik veren sinif arkadasimin bacaklarina degil derse odaklanmak istiyorum sen simdi bana bakma o zaman dersin ama ic gudulerim beni buna itiyor
o zaman çözüm maalesef ayrı eğitimde değil kılık kıyafet düzeninde.
kaç yaşındasın bilmiyorum ama ilerde karma eğitimin aslında ne kadar mühim bir uygulama olduğunu anlarsın çünkü öyle ya da böyle birlikte var oluyoruz ve iletişimimiz zorunlu, bu iletişim sağlıklı olmadığında da sorunlar çıkıyor, yanlış anlamalar vs. evlilikler de etkilenir, birçok şey etkilenir.
Kılık kıyafetle bunun önünü alamayiz ayrı egitimde birlikte var olmaları gerekenler zaten birlikte oluyor toplum temeli sarsilirsa alt ust olur butun duzen
Saçma saçma konuşmayın yok öyle bişey
Birlikte almalı öyle saçmalık mı olur ya
Ne demek ya nasıl kaldırıldı
birlikte eğitim olsun
Karma olması daha iyi
Zorunluluk olarak mı geldi peki
Ayrı eğitim şart bence.. :/
Saçmalık.
Gerçi bunu başlatan imam hatipler oldu ardı arkası da saçma bir şekilde geliyor. Gerici ve yobaz bir zihniyette ki iktidar hükümeti olduğu sürece başımıza daha neler gelecek çok merak ediyorum.
Kaynak varsa alabilir miyim?
ahlakvenamusdünyayıkurtaracakamalaiklikeldengitmeden. com
Karma eğitim
Ayrı olması pek iyi değil
Karma devam etsin
Ciddi mi buuuu
Nasil yani
Saçmalık resmen
Ne fark eder ki
ayrı
Birlikte