Okullarda karma eğitim kaldırıldı! Sizce kız ve erkek öğrenciler birlikte mi yoksa ayrı mı eğitim almalı?

Okullarda karma eğitim kaldırıldı! Sizce kız ve erkek öğrenciler birlikte mi yoksa ayrı mı eğitim almalı?
Milli Eğitim Bakanlığı, yapılan değişikliklerle Anadolu lisesi, mesleki ve teknik eğitim merkezi ve mesleki eğitim merkezlerinde karma eğitim yapılması şartını kaldırdı. Gerekçe olarak da yargı kararı gösterildi.
Siz ne diyorsunuz bu işe? Sizce kız ve erkekler birlikte mi yoksa ayrı mı eğitim almalı?
Okullarda karma eğitim kaldırıldı! Sizce kız ve erkek öğrenciler birlikte mi yoksa ayrı mı eğitim almalı?
Cevapla