Neden herkes uzakta olur ki? cümlesinde uzakta "uzakta" şeklinde mi yazılır "uzak da" şeklinde mi?

neden herkes uzakta olur ki? cümlesinde uzakta "uzakta" şeklinde mi yazılır "uzak da" şeklinde mi?
Neden herkes uzakta olur ki? cümlesinde uzakta "uzakta" şeklinde mi yazılır "uzak da" şeklinde mi?
Cevapla