YATAY GEÇİŞ HAKKINDA TECRÜBESİ VE BİLGİSİ OLANLAR?(ÖZELLİKLE KURUM İÇİ)?

Ortalamam iyiydi çoğu kişi çift ana dala yöneldiği için ben de yatay geçişe başvurdum. Arkadaşımla başvurduk. O birinci asil ve ben de birinci yedeğim iki kişi olucağını düşünmüştük. bu kontenjana itiraz hakkım yok mu kurum içi sadece 1 kişi aldı çünkü ve yedeğim napabilirim bu konu hakkında
YATAY GEÇİŞ HAKKINDA TECRÜBESİ VE BİLGİSİ OLANLAR?(ÖZELLİKLE KURUM İÇİ)?
Cevapla