Maaş Soruları
2025'te gıda mühendisi maaşı ne kadar oldu?
bu bölümü düşününüyorum çalışma saatleri, iş ortamı vb nasıldır?
Arkadaşlar büğğn maaş aldım ve yarı yarı yeni girdiğim. için?
9 milyar aldım daha önce avans ta almıştım kendi ihtiyaçımı karşılayamadan annem ver diyor hepsini Tekstil de çalışmaktayım. Şuna. Şimdi küstü annem?
Meslekleriniz ne maaşınız ne? karşılaştıralım mı?
TR ekonomisini cidden merak ediyorum. Ama lütfen hava atmadan gerçekçi olalım arkadaşlar. Endüstri mühendisliği okudum, imalat planlama mühendisiyim. 2024 maaşım 35k idi. Beklentim çok da değil be 50k alsam yeter ama...
Kadınlar için en uygun meslekler nedir maaşı ve iş garantisi olan?
Önü açık meslekler hemde maaşı yüksek
20 bin maaşla tek bir kişi kirada yapabilir mi?
Asgari ücret zammından önce 20 bindi şu an 26-27 bin olur. Tek bir kadın, birikmişi de varsa ev geçindirebilie mi?
Kaç gün rapor alınca maaştan kesinti yapılmıyor?
Bazı yerlerde 2 ya da 3 yazıyor emin olmadım tam bilgisi olan
Part time maaşları ne kadar oluyor?
Kredi borcumu kapatmak için kafede part time işe girdim. İşveren de komşum olduğu için para konusunu açmakta zorlanıyorum. Haftanın her günü kafeye gidip günde 4 saat çalışıyorum 4. Günüm. Sağ olsun sigortamı yaptı asgari...
50 bin maaş az mı?
Memurum 50 bin alıyorum az mı sizce daha fazla gelir için napilabilir
40 000 TL maaşım var diye kız vermediler. Sizce düşük bir maaş mı?
40000 TL maaşım var. 3+1 ev kirası 25 000 TL imiş. Kalan parayla da geçinemezsiniz dedi kızın annesi. "Kız da erkek adam dediğin evine bakar" diyor ne yapmalıyım?
Maaş hacizi olan var mı?
3ayri bankaya borcum var işten çıktım odeyemedim faizle 700.000 falan oldu toplam 3 ayrı bankadan icralık oldum tekrara ise basliycam ama maaş hacizi hemen gelirmi böyle durumlar yaşayan var mı
Giden sevgiliyi beklemek mi daha zor ay sonunda gelecek maasimi?
Hangisi daha zor 💞 https://youtu.be/rvdwMJDpeuY?si=aQj1cJRU0v72795U
Ne kadar maaş alıyorsunuz, ne kadarını harcıyorsunuz, ne kadarını biriktiriyorsunuz?
Soru yukarıda, 25 bin alıyorum 1000 tl harcıyorum, 24 bin tl cebime kalıyor. Aile evinde yaşıyorum...
Amerika'da 1 günlük maaş ile bütün bu yiyecekler alınabilirken Türkiye'de aynısı için 4087 TL harcama gerekiyor. Üzülüyor musunuz?
Kesinlikle seyretmelisiniz bu videoyu. https://www.youtube.com/embed/VWDgIDdVP_4
Doktorlar mı öğretmenler mi mühendisler mı daha fazla maaş almalı?
Bence kesinlikle doktorlar.
Ülke ekonomik zorluktan geçerken neden kızların tek derdi erkeğin aldığı maaş ve parasında?
Şimdi hemen diyecekler sizin gözünüz neden kadının bedeninde... yahu sen bedenini para karşılığı takas edilcek bir şey olarak görüyorsan ona lafım yok..
Maaşımı euro mı çevirsem daha fazla karlı çıkarım? yoksa altın alarak mı?
Ya da diğer (sizin öneriniz)
Anneme göre maasimi kendi kişisel ihtiyaçlarım için harcamak israftır sizce de öyle mi?
Maaşımı harcarken vicdan azabı çekiyorum çeyiz al diyor sürekli oysa daha ortada koca bile yok
Kendi mesleğimle ilgili özel sektörde genel maaş aralığını nereden öğrenebilirim?
Hiçkimse net doğru düzgün bilgi vermiyor. Ve bu beni delirtiyor. Öğretmenim ben. Özel sektörde kpss sektöründe deneyimsiz öğretmen maaş aralığı, deneyimli öğretmen maaş aralığı hiç bilmiyorum. Lise düzeyinde özel...
Ya bu 30k maaşı hangi mağazalar veriyor?
BİM verıyor, karaca veriyor tabiki yemek parasıyla maas toplanınca 30 yapıyor ya da baska hangı magazalar verıyor paraya ıhtıyacım var ıyı bıyere gırmek ıstıyırum
Sence erkek kadından maaş anlamında bir tık üstte olmalı mı? Bu senin için önemli mi?
Cevaplarınız için teşekkürler.
Yüksek maaş alan bir meslek önerebilir misiniz?
Üniversite okumayı düşünüyorum galiba
Emekli maaşı da netleşti! sizce refah payı gelir mi?
https://finans.mynet.com/haber/detay/ekonomi/son-dakika-mehmet-simsek-aksam-imzaladi-sabah-bakanlik-onunde-protesto-basladi-zam-orani-netlesti-ama-memur-sen-den-refah-payi-talebi/495335/ En düşük emekli maaşı 14.469 tl...
Kızlar, bir erkegin maaşı kaç olmalı sizce en az?
Kaç olursa evet dersiniz, şans verirsiniz?
Aldığın maaşı küçümseyen biriyle ilişkiye devam edilir mi?
1 senelik ilişkim var. bu zamana kadar maaşım pek sorun olmamıştı, yani ondan yana böyle bir şey görmedim. güncel zamla bu sene 36 bin maaş alacağım. kız arkadaşım bunu öğrenince çok az, sen adam mısın niye düzgün meslek...
Engelli olduğum için ailem beni evde istemiyor paramda yok maasimida alıyorlar napmaliyim?
Günden güne iyice psikolojimi bozmaya başladılar ben kardeşimle bir tartışma yaşayayim direk engelli deyip konuyu kapatıyorlar ya da annem sinirlenince hep sakat der engelli der sıkıldım Allah tan uzaklaştırmaya...
Bu devirde tek başına yaşamak için maaşın en az kaç olması lazım?
Kendim yaşamak istiyorum, alışverişime kimsenin karışmasını istemiyorum
İşsizlik maaşına gelen zamla aldığım işsizlik maaşı zamlanır mı?
Arkadaşlar yaklaşık 4 aydır işsizlik maaşı alıyorum, asgari ücrete zam geldi, maaşlar zamlanır mı? Yoksa aynı ücretten devam mı? 4 ay daha maaş alacağım
Memur olarak çalışsanız ve ev tutmanız gerekse en düşük memur maaşıyla İstanbul'da tutunabilir miydiniz?
Ev tutmak yaşamak elbette mümkün. Ama bir de elinize kalan parayı düşünün aylık kazancınız o kadar olacak. Değer miydi sizce?
Öğretmen maaşları yeterli mi? Yoksa fazla mı?
Twitterda bir kullanıcı ogretmen maasiyla hemsire maasi arasinda 4 bin tl olmasini elestirdi, öğretmenlerin daha cok maas almasi gerektigini savundular. Sonra tabii sitede kavga cikti. Ben de fitili atesleyip kacanzii
Evi , arabası olmayan ama yüksek maaşlı erkekle evlenir misiniz?
olur mu öyle erkekten
Babam rahmetli oldu 2014 te bende 2020 den beri babamın emekli maaşından yetim aylığı alıyorum ama 2020 de bu 110 tlydi şimdide?
Babam rahmetli oldu 2014 te bende 2020 den beri babamın emekli maaşından yetim aylığı alıyorum ama 2020 de bu 110 tlydi şimdide 500 TL oldu en düşük emekli maaşı 12500 bana /25 bağlanması lazım 3150 oluyor ama bana 2020...
Kiralara %50 zam emekli maaşlara %15 zam bu insanlar ne yapacak böyle?
Sanki dalga geçiyorlar malüm kişiye oy verdiğinize mutlusunuzdur umarım
Maaş zamları beklenen enflasyona göre, kira artışları gerçekleşen enflasyona göre yapıldı, mutlu musunuz?
Merak ediyorum neden kimse ses çıkarmıyor. Anketlerde AKP'nin oyu hâlâ %40larsa geziyor. Bu millet neye göre oy veriyor merak ediyorum. Benim tuzum kuru ama babam yaşlarında bir amcayı termosla çay satarken gördüm için...
Evleneceğiniz kişi ne kadar maaş almalı?
Evleneceğiniz kişinin maaşına bakar mısınız? Bakarsınız bence sonuçta ortak yaşam olacak geçim derdine başlayacaksınız
Maaşınızı aldığınızda ilk harcamayı neyde kullanıyorsunuz?
Maaşınızı aldığınızda ilk harcamayı neyde kullanıyorsunuz 🤔 #ParaEkonomi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer