Evet yeni bir sınav heyecanı başlamak üzere. Hepiniz çok çalıştınız, pardon sen çalışmamıştın şimdi hatırladım ama çalışmasan bile kaybedecek neyin var ki? O zaman gel beni dinle.
Türkçeden yanlış yapma lüksün yok!

Arkadaşlar okuduğunuzu anlamak zorundasınız. Son dil bilgisi tekrarlarını yapmalısınız. 40 sorudan en az 32 net bekliyorum. Bunu yapmak için tek gereken Türkçe bilmeniz. Kendinizi lütfen buna göre şartlandırın.
İstediğiniz bölüme etkisi en yüksek olan derslere ağırlık verin.

Bakın diyelim ki sözel bir bölüm istiyorsunuz. Gidip rakiplerimin önüne geçeyim diye Fen Bilimlerine çalışmayın. Sosyal Bilimlerden iyi kavrayıp yapacağınız bir soru sizin için çok daha önemli. Kendi alanınızda yanlışlarınız varken gidip çöplükte gezmeyin.
İki şık arasında kaldıysanız, soruyu cevaplayın.

Belki bu dediğim çok riskli olacak evet ama eğer sınavda umutlarınızın tükendiğini düşündüyseniz ve bilginizin olduğu bir soru ise yani sadece iki şık kalana kadar çözmüşseniz soruyu bu soruyu cevaplandırın. Doğru ya da yanlış bence cevaplandırın. Ama eğer çok üst sıraları hedefliyorsanız dokunmayın.
Sözel arkadaşlar, mantığınızla geometri sorularını çözmeye çalışın.

Kafanıza göre bir orantıya tabi tutun şekli. Kaç cm falan diye soruyorsa korkmayın mantığınızla yapıştırın. Ya tutarsa? Tabi biraz oran orantı varsa yapın bunu her soru için asla yapmayın.
Sayısal arkadaşlar, vakit bulursanız Tarih, Din ve Felsefe derslerine de sınavda göz atın.

Vakit yoksa hiç bulaşmayın. Ama vakit bulursanız bunları bir kere de olsa okuyunuz. Çünkü içlerinde çalışmayanın da yapabileceği sadece yoruma dayalı sorular olacaktır, kesin doğru yapacaksınız korkmayın.
Not: Hiç bilmiyorsanız içinizden besmele ya da şarkı sözü geçirerek şıklar arasında seçim yapmayın. Sakın bak senin aklından bu geçti şimdi duydum ben :D
Eğer yazıyı beğenmiş isen kanalıma abon.. hayır öyle değil de bu kategori de diğer yazılarımı da bence okumalısın, benden demesi. :) Ha bu arada sözümüzü şu ayet ile noktalayalım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
26Cevap
Bu sınav bundan sonraki hayatlarının en kolay sınavı olacak. Kasmasınlar. Üniversiteyi kazanınca daha zor sınavlarda başarılı olacaklar. Hep duyarız ya üniversite giriş sınavına bu kadar çalışsaydım şimdi daha iyi yerde olurdum falan doğru yani hepsine bol şans :)
yks 2021 daha kolay olcak
@Doğumspor bizde işte fetö falan sayesinde lisemize üniversitemize saçma puanlarla girdik ne yaparsın
iyi tavsiyeler bende gireceğim YKS ye Gireceğim ama inanın bana Barajı bile geçemeyeceğim belkide :) bir beklentim yok zaten 34 yaşından sonra Üniversite okuyup İş bulacak değilim ama kazansaydım da birşey kaybetmezdim adeta ergenliğimize dönerdik :) yani sizin anlayacağınız YKS yi Kaybetmek herşey bitti anlamında değil 19-20-21 Yaşlarda Ssınava Giren Kardeşlerime Tavsiyem Endişe etmeyin rahat olun kazanamasanız da bir daha girersiniz.. Sağlık Huzur Önemlidir
O Türkçe çok önemli. Tyt de tek sıkıntım Türkçe sosyal. Dil bilgisi ağırlıklı ve zor paragraf soruları gelirse netlerim baya düşüyor. Mat fen sabit geliyor. Cidden sıkıntı dersler. Bir denemede Türkçe sosyal iyi geçince 90+ net çıkıyor. Geçen kötü geçti 76 net çıktı. 30k olan sonuç 70k ya indi. En nefret ettiğim ders o yüzden Türkçe
Sınıfta kalmasaydım bu yıl girecektim sınava da buna rağmen bile stress yaptım arkadaşlarım ve kendim için olsa gerek. Seneye nasıl olacam kim bilir... Hepinize gönülden başarılar, umarım istediğiniz yerler çıkar. ✨
Sen de seneye gireceksin ve ayni dualari biz de senin icin edecegiz. Benden gecti artik ama bu duani tüm yks adaylari icin amin diyerek cevapliyorum 🙂
🙂👍🏿
Neden ismailin saçları uzun ve bağlı 😱🤤 zihin altı mesaj veriyoooorr 😂😂
Bir hocam vardı, boş bırakmış değil yanlış yapmış o an denemiştir demişti 😂👍
Ellerine sağlık
Ismail asıl şaşıran gibi duruyor nfjf
Oww saçlarım çıkmış öğretmenim 🤣 ahahhahahahhaha
Sınava girecek tüm arkedeşlerğma başarılar diliyorum inş istedikleri yerlere gelirler
Tavsiyelerin için çok saol ellerine sağlık 🤗💙👌
Teşekkür ederim beğenmene sevindim 🙂
Çok güzel yazmışsınız👏 inşallah hayırlıysa eğer başarılı olabilirim
İnşallah olursun elinden geleni yap :)
😊😊
Turkce dil bilgisi ile başım dertte biraz bir de matematikte düşük yapıyorum ☹
Son günler tekrar yap kendini yorma türkçe cok zor olmaz inşallah
Inşallah ya bir de şu tyt coğrafya ilk konuları karıştırıyorum biraz amacım sözlerden fille yakın yapmak hiç değilse matematik eksiğini öyle kapatayım teşekkür ederim öneriniz için bu arada 🙂
Bu yıl ikinci girişim olacak geçen yıl panikten yapamamıştım bu yılda böyle olur diye korkuyorum , inşallah herkesin istediği geçer
Allah yardımcın olsun, umarım bu sene olur. Heyecan ve panik yapmana gerek yok sakin olmalısın.
Tesekkurler tavsiyeler icin defalarca sinava girmis biri olarak cogunu uyguluyorum 😂
Keşke o ilk resimdeki gibi sorsalar da hepimiz yapsak 😀
ben 11-tmyim ve tytye başladım ama matematik yeni nesil sorularda çok zorlanıyorum aktif matematik çözdüm daha sonra benim hocamın tyt matematik kitabını aldım şu an onu çözüyorum daha sonra ne çözmelym deneme çözmeye başlamalıyım cözersemde hangi yayın cözeyim ve yks ye nasıl hazırlanabilirm çok korkuyorum sanki çok geç kalmışım gibi geliyor
bende sınava gireceğim umarım hastalık falan kapmayız inşallah gerçekten
Tedbir senden taktir Allahtan Bol şans :)
@Cicilibiciliamasexy teşekkür ederim inşallah benden küçük kardeşlerimin çok iyi geçer sınavı ben 2. üniversite okumak için gireceğim kıyamam ben bu kadar stres oldum kim bilir onlar nasıl stres oldu
Eşit ağırlığım matematikte sıkıntım var yandım ve mezunum 😅
Bakalım hocam bende tekrarlara başladım. Hedefim sözelde 5k yapmak (75 net hedefliyorum) Msü de 34tr 17 sosyal yaptım. Biraz moral oldu Bana...
Türkçeden korkuyorum biraz ama hayırlısı
Gazabımız mübarek olsun yolumuz açık kaderimiz güzel olsun😃✌
İki şık arasında kaldıysanız, aklınıza ilk doğru geleni işaretleyin. Çünkü %90 doğru hatırlıyorsunuz
Ben denemede öyle yaptım cevap 2 si de değilmiş soru hamalıymış asdfdasd
Hatali
Sayısal olmak zor ya hem sözelci hem sayısalcı olmak zorundayız. Her zaman yüksek yapmamız lazım. O türkçe soruları hele benim beynimi yokediyor.
Eyvallah , sağolasın💎
Rica ederim başarılar dilerim :)
İnşallah emeğimizin karşılığını alabiliriz. Herkesin hakkında hayırlısı olsun
Nil Karaibrahimgil - 18 dinleyin, hiçbir şey sizden önemli değil 🌸
Kesinlikle ilk 10 dk dan sonra heyecaninizi yenin yoksa sıkıntı yaşarsınız
Güzel çalışma olmuş emeğine sağlık 🙂
Tüm kardeşlere başarılar dilerim
Herkese başarılar diliyorum.
Akışına bırakın bu saatten sonra
Allah herkese zihin açıklığı versin
Güzel tavsiyeler emeğinize sağlık :)
Sınava girecek herkes için bol başarılar :)
Allah gençlere kolaylık versin
Ben iki şık arasında kaldıysam cevaplamam
Tüm öğrencilere basarilar
Bir dilci olarak ben de bir açıklama beklerdim
Dilden aday sayisi diğerlerine göre daha azdır ve kazanma şansın yüksek. Ama tabii detayını bilemeyeceğim 🙂
Teşekkür ederim 💕
Rica ederim başarılar dilerim :)
Teşekkürler
Ben teşekkür ederim başarılar dilerim!
🙏🏾🙏🏾❤
İnşallah herkes için güzel bir sınav geçer
2002'li veledoğullarının gireceği sınav
Şaka yaptımm
Özür dilerim :'(
Girecekler için çok iyi
Kolay gelsin başarılar diliyorum
Başarılar
Aslı şaşırmış
YKS öğrencilerine Allah zihin açıklığı versin.
Inşallah kolay gelir
Rahat Olun Endişe etmeyin, öyleki azminizden de ödün vermeyin İnşallah Kazanırsınız
üzdü yine yaa bu beni
Herkese başarılar...
Kolay gelsin herkese