Gözlerimiz Yaşaracak: Okulda Sonunu Asla Göremediğimiz Silgiler!

Her silginin kaderi bir gün kaybolmaktır. İstemediğimiz insanlar kaybolmaz hayatımızdan ama bunlar hemen kaybolur, acaba çalınıyor muydu? :D Hadi eski silgilere göz atalım!

Yumurtlayan silgi

Gözlerimiz Yaşaracak: Okulda Sonunu Asla Göremediğimiz Silgiler!

Sınıftaki arkadaşlara hava atmak için alınan, çok kaliteli olmasa da sürekli kapaklarıyla oynadığımız, kalem şeklinde silgidir kendisi.

Arı Maya silgisi

Gözlerimiz Yaşaracak: Okulda Sonunu Asla Göremediğimiz Silgiler!

Silmenin insana elem ve keder verdiğini gösteren, hiçbir zaman beklediğimiz performansı veremeyen, duvar sertliğindeki silgidir.

Sabun kalıbı silgi

Gözlerimiz Yaşaracak: Okulda Sonunu Asla Göremediğimiz Silgiler!

Silgiyi alan kişilerin yaşadığı büyük pişmanlıktır. Sanki silgiyi bitirecekmişsin gibi alırdın bunu biliyorum, sonra kaybolurdu.

Üzüm kokulu silgi

Gözlerimiz Yaşaracak: Okulda Sonunu Asla Göremediğimiz Silgiler!

Bunun kokusu burnuna gelmeyen varsa çok üzülürüm, bu silgiyi kullanmadan ölmeyin bence :D

Kahraman Faber silgi

Gözlerimiz Yaşaracak: Okulda Sonunu Asla Göremediğimiz Silgiler!

Bu silgi ile değil sınava, savaşa bile gidilir. Kişiyi yarı yolda koymaz, iz bırakmaz bir bordo bereli gibidir kendisi, candır can!

Asırlık yeşil silgi

Gözlerimiz Yaşaracak: Okulda Sonunu Asla Göremediğimiz Silgiler!

Pelikanın da aynı tarz silgisi olmakla beraber, çok güzel değilse bile kötü bir performans da sunmayan dedelerimizle yaşıt silgidir kendisi.

Süsten başka bir işe yaramayan silgi kombini

Gözlerimiz Yaşaracak: Okulda Sonunu Asla Göremediğimiz Silgiler!

Bu silgilerin rengi ve şekli ne kadar güzelse de kendileri bir o kadar kötü, hatta berbattırlar. Alan ah çeker.

Günah keçisi silgi

Gözlerimiz Yaşaracak: Okulda Sonunu Asla Göremediğimiz Silgiler!

Herkes silgisine özellikle beyazsa bu eziyeti yapmıştır. İçinde uç kırmalar, sıkıntıdan delik deşik etmeler, parçalayıp arkadaşa fırlatmalar. Yazık ya.

Silenin bataklığa sürüklendiği kalem arkası silgi

Gözlerimiz Yaşaracak: Okulda Sonunu Asla Göremediğimiz Silgiler!

Bu silgi ile silenin, kendine saygısı yoktur. Bu silgi ile sileceğime, soruyu yanlış yaparım daha iyi dedirten, insanlık ayıbıdır.

Not: Bisküvi kokulu silgi vardı bir de, ısırmak isterdim onu, böyle de bir manyaktım ilkokulda...

Bunlardan en az birini kullanmış isen, benceyi beğen ki okuduğunu bilelim de mi ama :) Senin silgin hangisi idi?

Teşekkürler.

Gözlerimiz Yaşaracak: Okulda Sonunu Asla Göremediğimiz Silgiler!
Cevapla