Merhaba sayın KizlarSoruyor’un değerli üyeleri. Ben ehliyet sınavına 2 sene önce girdim. Ve başarılı bir şekilde kazandım. Ehliyet sınavına gireceklere önerilerimi sunmak istedim.
Kursun verdiği kitabı, baştan sona doğru en az 10 kez okuyun.

İyice öğrenene kadar okuyun. Daha fazla da okuyabilirsiniz. Seçim sizin. Trafik ve sağlık önemlidir.
Önemli olan yerleri bir deftere bir edin.

Not ederseniz aklınızda daha çok kalkacaktır. Sınav esnasında rahat bir şekilde aklınıza gelir.
Önemli olan yerlerin altınızı çizin.

Önemli olan yerlerin altını çizmek, gözleriniz tarafından, sınav esnasında bir görsel algı gibi görünecektir.
Çok fazla heyecan yapmayın.

Heyecan iyi geçecek sınavı da kötü geçmesine neden olur. Heyecansız bir şekilde girin ve kazanın.
Son olarak, çıkmış soruları çözün.

Çıkmış soruları çözmek sınav esnasında sorunun cevabını aklınıza getirecektir. Tabi ki soru aynıysa.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar