"Ben matematik yapamıyorum, temelim yok çünkü" sözünü bahane etme, tavsiyelere kulak ver...
Ben bir toplama işlemi bile yapamayan "matematik özürlüsü" bir öğrenci oldum eğitim hayatım boyunca!

Bir arkadaş tavsiyesi ile "Antrenmanlarla Matematik isminde bir kitap ile tanıştım. Çok samimi arkadaş olduk!

Toplama ve çıkarma ile başladık, gittikçe ilerledik. "Sen bana güven, matematiği seveceksin" diyordu âdeta!

"2+2=4" dışında bir şey yapamazken ne oldu dersin? Bir baktım ki "denklem" çözmeye başlamışım! Her geçen gün daha da sevdim, daha başarılı oldum!

Şimdi artık kendine daha çok güvenen, daha kararlı, daha başarılı bir insan oldum. Yüksek bir sesle haykırmak istiyorum. "Korkmuyorummm senden matematik"

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar