Yaz aylarının gelmesiyle duş alma sıklığınızda değişiklik olmaya başladı mı?

#gadasından sevgilerle 🙃
#gadası

#gadası

Aynı devam ediyorum herhangi bir değişiklik olmadı çünkü havalar hala çok aşırı soğuk hani ilkbahar mevsiminin ilk ayına girdik dört gün filan geçti ama yinede bence Nisan Ayı’nın ortalarına kadar buralarda soğuk kırılmaz diye düşünüyorum o yüzden hala aynı kış gibi devam edeceğim belli bir süre daha daha sonra işte her gün almaya başlarım havalar ısınırsa
Daha Nisan’ın sonuna kadar böyle soğuk olur bence hava. Henüz duş alma sıklığımda bir değişiklik olmadı. Kış rutinine devam.
Evet kış aylarında haftanın 7 gününde sadece 3 defa banyo yapıyordum ama yaz aylarında hergun yapıyorum
Cevap
8Cevap
Yok ya genelde zaten her gün duş almaya gayret ediyorum.. Yazın günde iki sefer olabiliyor tabi.. Keyifli akşamlar..
Kurban olayım ne yazı, dısarda Şu an kar yağıyor 😁...
depresyondayım galiba o yüzden beni etkilemiyor :d çok bunalmadıkça veya kokmadıkça yıkanmıyorum
Evet daha sık alıyorum
Her sabah mutlaka spor sonrası duşumu alıp çalışmaya başlarım, bazen de akşam uyumadan ılık duş rahatlatıcı olabiliyor, yaz ve kış aynıyım
Evet,
kışın her iki gün duş alırım yazın ise her gün
Aslında hiçbir sey aşırı derecede terleme sorunum var
Daha çok duş alıyorum
Duş gibisi mi var
evet artık her gün alıyorum
Evet yavaş yavaş siklasiyor gadasi
Çok terliyorum bu aralar
Bende hava ilkbahar hacı😬
Yazları duş daha fazla alinir saten
aynen reis her gün alırım yaz aylarında
Hayır aynı duş almayı çok sevmiyorum
Yaz ayı mı geldi burası halen soğuk 🤔
Evet sabah akşam mutlaka
Evet başladı
Havalar soğuk hala
Hello
Kimyasal sevmem
evet
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?