Duş alırken başıma gelmesinden en korktuğum şey düşmektir. Kayıp düşmekten korkarım bir iki kere düşme tehlikesi geçirdim ondan çekinirim biraz kafamı çarpsaydım bir yerlere sonuç kötü olabilirdi. Bir de çevremde ve ünlülerden duşta kayıp düşenleri çok duyduğumdan biraz çekinir oldum o yüzden duş alırken asla acele etmem. Suların tam şampuanlıyken kesilmesinden korkarım o halde beklemek de sıkıntı ya gözüme şampuan kaçtığında yanması falan baya sorun burada da sık elektirik gelip gider umarım öyle bir durum yaşamam.
Valla duş alırken aklına erotik fantezi gelirse tuttun neden dersen duştan çıktığında peşini kirlendin ulan sen diye saçma sapan bir düşünce bırakmaz arada mal gibi kalırsın ben mi duşa girdim duş mu bana girdi diye akşama kadar düşünür durursun ben bunu düşünürken arabasını satmış adamım bana böyle sorular sormayın 😂😂😂