Duş bağımlılarına soruyoruz! Yaz biterken kışın da duş almayı keyifli hale getirmek için fikirleriniz neler?

Yazın duş almak çok kolay. Soğuk suyun altında ferahlıyoruz ve temizleniyoruz. Ancak kışın duş aldığımızda buzullara gitmiş efekti oluyor :D
Hazır yaz bitiyor ve kış yaklaşıyorken kendimizi kışın duş almak konusunda motive edelim çünkü ter kokmak istemeyiz bence :D
Kışın da duş almayı keyifli hale getirmek için fikirleriniz neler?
Duş bağımlılarına soruyoruz! Yaz biterken kışın da duş almayı keyifli hale getirmek için fikirleriniz neler?
Duş bağımlılarına soruyoruz! Yaz biterken kışın da duş almayı keyifli hale getirmek için fikirleriniz neler?
Cevapla