Yazın duş almak çok kolay. Soğuk suyun altında ferahlıyoruz ve temizleniyoruz. Ancak kışın duş aldığımızda buzullara gitmiş efekti oluyor :D Hazır yaz bitiyor ve kış yaklaşıyorken kendimizi kışın duş almak konusunda motive edelim çünkü ter kokmak istemeyiz bence :D Kışın da duş almayı keyifli hale getirmek için fikirleriniz neler?
Duş bağımlılarına soruyoruz! Yaz biterken kışın da duş almayı keyifli hale getirmek için fikirleriniz neler?
Valla gadası ben yaz kış serin suyun altına kendimi atıyorum. Duş sırasında elimin altında duş jeli varsa, zaten o duş benim için oldukça keyifli geçecektir. Çünkü duş jelinin birbirinden güzel faydaları beni mutlu edecektir. Bu faydalarından bahsetmek istiyorum. • Vücutta 12 saate kadar kalıcı koku sağlar. • Cildinin normale göre çok daha yumuşak olmasını sağlar. • Cildini pürüzsüzleştirir ve bebeksi bir cilt oluşturur. • Ph değeri düşük olduğu için tahriş riski azdır. • Sabunda oluşacak kızarıkları oluşturmaz daha beyaz bir cilt tonu vaat eder. • Kaygan yapıda olduğu için kir ve teri daha iyi temizler. • Rahatlatıcı ve ferahlatıcı etkiye sahiptir. • Günün yorgunluğunu daha hızlı alır biraz masaj etkisi oluşturur. • Vücudun neminin kaybolmasına müsade etmez. • Cildinin sürekli taze kalmasına yardımcı olur. • İçerisinde alkol, paraben ve yapay renklendirici içermez. Tüm bu özellikleri içinde barındıran Pure Line duş jelini tercih edebilirler.
Yaz kış her gün sabah kalktığımda erkenden duş alan biri olarak kendimi "bu işin yazı kışı olmaz, sırf soğuk diye duşumu aksatamam." diye motive ediyorum. Bu şekilde kışın bile hiç erinmeden her gün duş alıyodum.
Merhaba, Başlığı görünce bence sandım, soruymuş. 😅 Kışın yer yerinden oynasa duş pek keyifli hale gelmez gibi. Çok mu mayışıyoruz ne? Bence kullandığımız ürünleri değiştirerek yeni bir heyecan oluşturabiliriz. Onun haricinde kendimize şart koşmamalıyız şu günde duş alacağım diye. Canımız ne zaman isterse o zaman alırsak eğer duş sıkıcı olmaz.
Kışın daha sıcak su ile duş almayi seviyorum yazın 15 dakika ise kışın hiç çıkasım gelmiyor sudan 1 saat felan suda kaldığım oluyor tek keyfim bu galiba diğer şeyler standart
Benim taktiğim çok basit aslında. Soğuk su duşta çok faydalı olsa da ben kışları ılıktan sıcağa yakın bir su ile duş alıyorum. Akşam eve gelince günün yorgunluğu atmak için o derecede su çok rahatlatıcı olduğu için üşümüyorum :)