Yılın en sıcak günlerinde duş almadan olmaz! 🚿 Fırsat bulduğun her an kendini duşa atmak istiyorsan
Güzellik & Bakım Sıcaklar Bastırdı, Bol Bol Duş Almayı İhmal Etme! Duş Jeli Seçerken Önem Vermen Gereken 6 Şey (Sayfa 8) Pure Line Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2125 Sıcaklar Bastırdı, Bol Bol Duş Almayı İhmal Etme! Duş Jeli Seçerken Önem Vermen Gereken 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 46 kişi beğendi
Scofieldaddyy2 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Hijyen çok önemli mümkünse hergün bir duş alınmalı 0 0 Yorumla
Sarışınpapatya07 Takip Et Xper 7 Yaş: 25 +1 yıl Yumuşak ve kalıcı olması önemli benim için 0 0 Yorumla
KaptanMagaralı Takip Et Master Yaş: 41 +1 yıl Hımm güzel görünüyoEn kısa zamanda deneyecegim 0 0 Yorumla
kilimcininoglu Takip Et Guru Yaş: 37 +1 yıl Maneli dus jelleri ferah ve serin tutarmi acaba 0 0 Yorumla
cozdissapointment Takip Et Xper 6 Yaş: 32 +1 yıl Tabi ki güzel kokması. Ve cildi kurutmaması. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
459Cevap
Püre line güzel kokuları var. Ben beğeniyorum
kendimden tiksinmemem için duş jeli şart
Çok güzel kokuyorlar ya dusta güZel
Hijyen çok önemli mümkünse hergün bir duş alınmalı
Suyun içinden çıkasım gelmiyor cokk sıcak
Güzel bir çalışma olsun..
Hijyen kuralları bu aralar çok onemli
Pure line kullanılmalı yazları
bilgilendirme için teşekkürler
Duşjeli yazın pek iyi olmuyor.
Pure line kokuları çok iyi.
Yesil sabun candir😅😅
Zz
duş jeli kullanmıyorum sabun her zaman tercihimdir
saglıga cılde uygun olup dermatolojık olması
Yumuşak ve kalıcı olması önemli benim için
Teşekkürler, faydalı bir bence bence :)
Her gün duş almak gerekiyor
Hepsinin kokuları ayrı güzel 😊🙏
Pure line sen de olmasan:)
Erkekler kullanamıyor mu?
İstediğim dün jelini daha bulamadım
Her gün devamlı bu duştan alırım 🙄😂😂😂
ilginç ve güzel bilgi teşekkür
Okyanus kokuluuu:) mis oluyor
kokusu hoş ama fazla kalıcı değil
Guzel kokmasi çok önemli benim icin
İddali bı ürüne benziyor fazlasıyla iyi
kokusu güzel olmalı ve cilde zarar vermemeli
deniycem bunu yorum yazarım
Erkekler icin olani kullanıyorum surekli
Hımm güzel görünüyo
En kısa zamanda deneyecegim
Maneli dus jelleri ferah ve serin tutarmi acaba
Dus jeli kullanmiyorum. Sevmiyorum
Pure line üstüne duş jeli tanımam
Tabi ki güzel kokması. Ve cildi kurutmaması.
Teşekkürler bilgiler için
Bunlara önem veriyorum zaten çok güzel konu olmuş
Rexona, duş jeli, şampuan.
Kullanmıyorum. 🙄🤭😁😔🤣🤔🤮😂💃
Çilek kokulu duş jeli muazzam
Günde en az 1 defa duşa girmek
Duş jeli önemli tabi KS canlar
Ben en ucuzu u alıyorum kskdkskfkdkd
Kutuları cok güzel renkli renkli
dus jelı cok ıyı kokuyor ter kokusunu enegelıyor
Duş jeli ben de kullanıyorum çok güzel
Ferah kokular tercihimdir teşekkürler
Kullanmayı denerim herhalde bilmiyorum bakacağız
Meyveli duş jeli güzel oluyor
Muhteşem olmus ellerinize sağlık
kokusu kalıcı olsun yeter
. ben sabun kullanıyorum...
Kesinlikle ferahlık etkisi olmalı
Güzel bilgiler çok teşekkür ederim
Güzel bir duş jeli, kullanılabilir.
Hepsi çok önemli gerçekten
Meyveli olan çok güzel her gün alıyorum
şampuan ile duş jeli arasındaki fark ne?
Kokusu da çok önemli benim için
teşekkürler güzel bir marka