Yılın en sıcak günlerinde duş almadan olmaz! 🚿 Fırsat bulduğun her an kendini duşa atmak istiyorsan
Güzellik & Bakım Sıcaklar Bastırdı, Bol Bol Duş Almayı İhmal Etme! Duş Jeli Seçerken Önem Vermen Gereken 6 Şey (Sayfa 9) Pure Line Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2125 Sıcaklar Bastırdı, Bol Bol Duş Almayı İhmal Etme! Duş Jeli Seçerken Önem Vermen Gereken 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 46 kişi beğendi
HaydarAbiniz Takip Et Guru Yaş: 110 +1 yıl Duj jellerine bayılıyorum ya fresh kokular immm 0 0 Yorumla
ƘíηgAятнυя Takip Et Master Yaş: 46 +1 yıl Özelliklede bu sıcak günlerde duş almak gibisi yok 0 0 Yorumla
creative_man2 Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl İçindekiler kokusu neye iyi geldiği felan galiba 0 0 Yorumla
gönüldoktoru_26 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Kokusu çok önemli insan kendini iyi hissetmeli 0 0 Yorumla
GothamaYarasası Takip Et Xper 6 Yaş: 32 +1 yıl Bazıları çok güzel kokuyo yiyesim geliyo 😂 0 0 Yorumla
GeceninKurdu Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Kalıcı ve güzel kokulu olması yeterli geliyor.. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
459Cevap
Duş jellerinin hepsi ayrı güzel kokuyor
Pure Line uzun süredir kullanıyorum.
Emeğine sağlık çok teşekkürler
Dogal ve katki maddesi olmamalı tercihim
Çikolatalı duj jeli kullanıyorum
Erkeklerin başı kel mi demeden geçmiyor inssn
Duş jeli kullanmam cildimde kepeklenme yapıyor
Çilek kokusuuuuuuuu 🍓 🍓
En önemlisi güzel ve kalıcı koku olması benim için
Duj jellerine bayılıyorum ya fresh kokular immm
Veya denize gideceksin en güzeli
Özelliklede bu sıcak günlerde duş almak gibisi yok
Kirmizi renkli olanlar harika oluyor
Duş muhtis rahatlatıcı gerçekten
Kullanıyorum evet sık sık mis gibi
Ellerine sağlık olsun çok başarılı olmuş
Her sabah soğuk duş almak bedenimi canlandirır
Zaten alıyoruz havalar çok sıcak hergün duştayız.
cok tesekkur edeerııımmm harıka
Çok katılıyorum bu sıcak cekil ez dussuz
Üç sefer duș almak mantıklı gibi
Güzel koksun iyi temizledi yeter
üzerinizde gün boyu kalıyor herkese tavsiye ederim
mavi olani kullandim cok hos bir kokusu var
Hergün günde 2 defa alsam da yine de sıcak
Evet sıcaklar bastırdı bol bol duş
Mükemmel hemen alacam.. süpersiniz
Kalıcı olmasi bnim icin cok onemli
Avare oldum sende ol hsjshs
En sevdiğim okyanus koksuuu
İçindekiler kokusu neye iyi geldiği felan galiba
le petit marseillais
daha güzel
Kokusu çok önemli insan kendini iyi hissetmeli
Bazıları çok güzel kokuyo yiyesim geliyo 😂
İşime yarayabilir teşekkürler
Her gun aliyorumm bu sicakalrda sart
kesinlikle öneriyorum bu markayı
Çilekli kullandım bir ara güzeldi kokusu
çilek aromalı dul jelinden vazgeçmemm
Kokusu en önemlisi bence benim koku alerjim var
Kalıcı ve güzel kokulu olması yeterli geliyor..
Pure Line kokulari cok iyi😍
Pure line en iyi olmaya aday ;)
Harika bir gorsel ve paylasim tebriklwr
Teşekkürler güzel bilgiler için
İyi bir yazı olmuş beğendim.
Güzel bir bence tebrikler
Kalite güvence standartları
Marka
Tarih
Offf çok sıcak ya yerleşim ben
Herkes de pure line kullaniyormus 😃
Arap sabunu on numara beş yıldız
Hoş kokusu var incir olanı özelikle
Hepsi önemli hepsine önem veriyoruz bunların.
Pure line kullanıyorum tabii ki
Guzel koksun ama derimi kurutmasin
süper bence olmuş eline sağlık
Teşekkürler çok güzel olmuş
Güzel paylaşım teşekkürler
Oh oh ne güzel jeller, ne güzel duşlar..
Güzel koku ve nem etkili olmali.