Duş almak benim için vazgeçilmez kesinlikle duş almadan maxs 2 gün. Normalde günde 2 kere duş alan biriyim resmen ruhum dinleniyor mutlu oluyorum daha güzel uyuyor daha güzel uyanıyorum
Okul olduğu zamanlarda her sabah erken kalkıp duş alırdım. Güne başlamak için idealdi. Şimdi okullar kapalı ama hala vazgeçemediğim bir alışkanlıktır benim için. Sabah uyanır uyanmaz sıcacık bir dul gibisi yok
En güzeli yazda ılık kuvet kısta sıcak küvet bol köpük ve kese yapcak biri 😂“PureLine” denemedim ama deniycem gayet olumlu yorumlar var hangisini önerirsiniz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
372Cevap
Özellikle de covid-19 belasından dolayı çok sık duş almamız gerekiyor:)
Gerilen tüm kaslarının rahatladığını hissedebilir ve günün yorgunluğunu üzerinden bir çırpıda atabilirsin tam benlik
Güzel paylaşım olmuş ben çok beğendim elinize emeğinize sağlık
Güzel paylaşım olmuş gerçekten elinize emeğinize sağlık
Sağlık temizlik ve mutluluk için püre line ile her gün duş alın
Duş almak benim için vazgeçilmez kesinlikle duş almadan maxs 2 gün. Normalde günde 2 kere duş alan biriyim resmen ruhum dinleniyor mutlu oluyorum daha güzel uyuyor daha güzel uyanıyorum
Her gün düş almak tik gibi bir şey ben de uyuyamam yoksa
Ben her gün alıyorum. Sanki tüm sıkıntılar suyla beraber akıp gidiyooor.
Temizlik önemli insan duş aldıktan sonra yeniden doğmuş gibi oluyor
Hayatın negatifliğini bir nebzede olsa pozitife çeviriyor ve rahatlamamı sağlıyor
Duşun ferahlığını hiç bişey sağlamıyor tazelenmiş hissediyorum 🌸
Evet ama şu anda 2-3 günde bir banyo yapmak daha mantıklı malum herkes evde sularda sıkıntı var
Erkekleri bilemem adamlar her gün duş almaz çünkü saç dökülmesi yapar
Duş candır uyumadan önce çok gizel oluyor rahatlıyor insan
Her gün duş almak iyi ama şu an evdeyken alamıyor insan
Ben dusumu 2 gunde bir aliyorum hergun dus alamam saclarim yaglanmasinada izin vermeliyiz demi 😂
Pasakli
Hayir hiçde pasaklı degilim
Nerden bilelim?
Ozaman sende pasaklisin
Ben çok temizim
Nerden bilelim?
Duşa girdiğimde video cekerim
Saçlarım çabuk yağlanır bu yüzden her gün yıkanmak için bir neden
5- Gerilen tüm kaslarının rahatladığını hissedebilir ve günün yorgunluğunu üzerinden bir çırpıda atabilirsin.
Yazın her gün kışın 2 günde bir duş alırım mükemmel kokmak için pure line duş jellerini kullanıyorum teşekkürler ♥️
Her gün duş alınacaksa su ılık hatta soğuğa yakın olmalı, sıcak su ve sabun ciltteki yağı aldığı için sıkıntı yaşarsınız.
her gün duş almak saçlara zararlı ve su israfı bence, onun yerine iki günde bir ideal bence. duş jelleriniz harika bu arada 💋
Hergun dus alinmaz suyu israf etmeyin iki ya da uc gunde bir alinir kirli hissetmek bunun icin yeterli bir sebept
Evde boş otur düş al suyun faturası sonra kaç geliyor 2gunde bir alırım
Her gün duş alanlardanım galiba duş almaya bayılıyorumm
her gün almak deri için zararlı minimum 2 günde bir
Okul olduğu zamanlarda her sabah erken kalkıp duş alırdım. Güne başlamak için idealdi. Şimdi okullar kapalı ama hala vazgeçemediğim bir alışkanlıktır benim için. Sabah uyanır uyanmaz sıcacık bir dul gibisi yok
Her gün duş almazsam bir de pure line ile mis koku olmazsa kendimi iyi hissetmiyorum
Güzel kokmak ve duş aldıktan sonra dinlenmek kadar güzel bişey yok
duş gibisi var mı temizlik hijyen ve vucudu dinlendirmek.
Sık Sık Almaya Çalışıyorum. Sosyal Aktivite Haline Geldi😊
Özellikle de coronadan dolayı çok sık duş almamız gerekiyor.
Kesinlikle katılıyorum, herkesin bu şekilde hareket etmesi lazım.
Vallahi çok haklısın ben her gün duş alıyorum ve acayip rahatlıyorum
Abartmayın bence. Yazın her sabah duş alırım. Ama kışın üç günde bir duş alırım.
2 günde bir duş almak daha iyi hem yağlanmaz hem yıpranmaz
Kesinlikle hem bedenen hem ruhen rahatlamak, temizlenmek için her gün duş alınmalı. 👍
Duş sadece ihtiyaç anında alınan değil dir her zaman düzenli olarak da alınır bencen güzel eline sağlık
Stresi azaltabiliyor bir de rahatlamamızı sağlıyor zaten her gün saçları yağlanan biri olduğu için almak zorundayım cşeöxşeöcpös
Sebebe gerek yok ben her gün duş alırım hatta bazen soğuk duş alırım
Her gun muhakkak dus alırım, yoksa kendımı ıyı hıssedemem.
Bide malum korana var hijyene daha çok dikkat edilmesi gerek
Kendime gelebilmem ıcın gunde bir kere duşa gıtmrm lazım
Hergün duş almadan rahat edemem duş kadar güzrl birşey mi var ya
Bu zamanlarda sık sık rahatça duş almamız gerekiyor
Sürekli dus alıyorum ama sorunum su saçlarım dökülüyor 🤦♂️
Evet lütfen yıkanalım bol bol karantina bitince toplu taşımaları mis kokulu yapalım
Sık sık duş almak özellikle bu günlerde çok yararlı
Her gün duş almıyorum hafta da 1 yıkaniyorm ama bundan sonra ben bende alicam
En güzeli yazda ılık kuvet kısta sıcak küvet bol köpük ve kese yapcak biri 😂“PureLine” denemedim ama deniycem gayet olumlu yorumlar var hangisini önerirsiniz?
Cor10A var dısarda tabiki yikanmalı temizlenmeliyiz
her gün dus alirim helede buharda durmak gibisi yok
Hergun duş ala ala vücudumuz daha çabuk yağlanmaya başladı . sorumlusu sizsiniz :)
muntazaman sabah akşam alıyorum zaten rengim açıldı anasını satim🤣
Her gün duş zararlı yazın olabilir ama kışın 2 günde bir iyidir
Sebepler iyide su parası var gaz parası elektrik parası şampuan ohoo😁
hersabah ve aksam ve hepsındede tum camasırlar degısır
Dinimizce de vücut temizliği sağlıklı olduğunu belirtiyor...
Bu stresli günlerde biraz olsun rahatlamak için duş gibisi yok
Duş almak önemli ama her duş alırken haftada iki kez banyo yaparim
Yakında su yasaklarıda gelecek' yok öyle bol kepçeli günler artık'