Benim gibi sabah 5'te uyanıp maçı izlediniz mi?

Yine daha 2. dakikada golü yiyince, dedim nasıl bir kaderdir bu, yine mi Mokoko 😅

Neyse ki sabrettim ve son saniye golüyle nihayet bizim de yüzümüz güldü.

Lakin Trump efendi bundan dolayı kafayı takıp, inşallah yine bir ambargo uygulamaz. Şener Şen'in Züğürt Ağa filmindeki gibi, ağayı yendiğimize pişman olmayalım da...🤣🤣

Trump'tır, ne yapsa yeridir... 😉

Maç hakkında sizin fikriniz nedir?

Benim gibi sabah 5te uyanıp maçı izlediniz mi?
Benim gibi sabah 5'te uyanıp maçı izlediniz mi?
Cevapla