Türkiye’nin Dünya Kupası performansını ve özellikle boy dezavantajını siz nasıl değerlendiriyorsunuz?

Bence ellerinden geleni yaptılar ama kader işte, boyları kısa olmasa

Türkiye’nin Dünya Kupası performansını ve özellikle boy dezavantajını siz nasıl değerlendiriyorsunuz?
Cevapla