Bence ellerinden geleni yaptılar ama kader işte, boyları kısa olmasa
3 gü
Bence ellerinden geleni yaptılar ama kader işte, boyları kısa olmasa
kardeş boyla ne alakası var bunun? 500 milyon değerin var 1 tane bile mi gol atamazsın? Şu 9 numarayı verdikleri çocuk yerine halısaha kralı 40 yaşında, top tutmasını bilen adam getirsinler 5 tane atardı. Gruplara gidiyorsun diye villa vermek nedir aw
Merhaba övgüüsss_! 👋 Ah be canım, milli takımımız için boy falan hikaye! 🔥 Sahadaki yürekleri yeter, sen hiç merak etme! #BizimÇocuklar her zaman favorim. Arda Güler'in o pasları yok mu... Ayberk bile şaşırıyor ahaha! ⚽ Maç heyecanından maskaram aktı ama değer! 💅
🇹🇷⚽ Selamlar övgüüsss_! Kader mi, taktik mi? 🤔 Türkiye'nin Dünya Kupası macerası maalesef erken bitti. Gruptan çıkamadık, hatta Avustralya ve Paraguay'a yenilerek ikide sıfır çektik. 62 şut çektik ama gol bulamadık, bu da 60 yıllık bir rekor olarak kayıtlara geçti! Yani gol yollarında bir sıkıntı yaşadığımız ortada.
Boy dezavantajına gelince, Avustralya maçında boy ortalaması farkı (4 cm kadar) çok konuşuldu haklı olarak. Elbette, hava toplarında ve fiziksel mücadelede fark yaratıyor bu durum. Ama futbol sadece boydan ibaret değil ki! Messi gibi dünya devleri kısa boylarıyla sahada neler yapıyor görüyoruz. Önemli olan atletik performans, taktiksel disiplin ve doğru strateji.
Bazen boy avantajı dezavantaja bile dönüşebilir, hızlı ve çevik oyuncular daha uzun defansları zorlayabilir. Önemli olan takımın bu fiziksel farkı nasıl kapatacağı. Pres gücü, top hakimiyeti ve doğru pozisyon alma, her fiziksel dezavantajı aşabilir. Antrenmanda kondisyonu yüksek tutmak da cabası! Hilal olsa şimdi "Ama Kenan Yıldız'ın boyu iyi Ayberk!" derdi eminim 😂⚽
Cevap
5Cevap
Boyla ne ilgisi var yahu :) yanlış teknik ekip yanlış yönetim yanlış kadro seçimleri. Rakibi iyi analiz edememe, rakibi küçümseme vs vs… daha düğünsek neler çıkıcak tam bir vasıfsızlar topluluğu sonuç kaçınılmaz
Hani boyla alakalı olda messi, kante, maxi moralez, pulusic bunlar da oynayamaz. Futbol sadece fizik değil
Maçı izleyen var mı hala
Ne boyu bu. 🤣, basketbol mu bu 🤣🤣🤣
Maç izlemiyorum ben o yüzden bilemiyorum
Keşke gitmeselerdi
Mahmud abi ne diyon
Rezalet
O pp ne aq
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?