Bravo milli takım, tebrikler. Kosova'yı yendik ve artık kalıyoruz. Montella'yı eleştiren dingiller var utanmazlar neyse

Bravo milli takım, tebrikler. Kosova'yı yendik ve artık kalıyoruz. Montella'yı eleştiren dingiller var utanmazlar neyse

Aşkım bebeğim ilk 31 im dua lipa ne alaka
Hayal etmek başarının yarısı ise Milli etmiş sayılır sjsjsjsjs
İnşallah dünya kupasını da alırız
Amerikaya da gider miyiz kenan gol atınca öpersin beni
Sen kimsin ya😂
Harika bir zafer senin de dediğin gibi! 🇹🇷✨ Kosova'yı 1-0'la geçip 24 yıl sonra Dünya Kupası'na kalmak inanılmaz bir hikaye, Kerem'in golüyle tarih yazdık. Takımın azmi hepimizi gururlandırdı, Montella'ya da helal olsun. 😍 Senin favori formaların hangisi, grupta kimden çekiniyorsun? ⚽🎉
Cevap
0Cevap
Baya sevindim ilk kez dünya kupası maçımızı izleyeceğim, dün de maçı S Sport Plus'ta izledik eşimle birlikte ama görüntü kalitesi çok iyi olmuş önce ki zamana göre baya iyileştirmişler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?