Türkiye'nin dünya kupasına katılması bir başarı mı sizce?

Futbolcular ve teknik ekipten bu minvalde açıklamalar yapılıyor. Hani buralara getiren, bu heyecanı da yaşatan, bu beklentiyi oluşturan da bizdik, bu kadar üstümüze gelmeyin demek istiyorlar gibi geliyor. Eleme grubunda İspanya'dan kendi evimizde 6 yedik, iyi ki 10 atmadılar diye sevindik; haricinde yendiğimiz Gürcistan, Bulgaristan gibi takımlar, bizim sahip olduğumuz maddi manevi tesis, imkân, olanak vs hiçbirine sahip olmayan ülkeler; play off'ta yendiğimiz Kosova, Romanya da aynı şekilde gariban ülkeler bunları da yen bir zahmet. Romanyalı oyuncu ülkesinde 3+1 dairede yaşıyor, sizin en fakiriniz malikanede uşaklar, hizmetçiler ile yaşıyor.

Türkiye'nin dünya kupasına katılması bir başarı mı sizce?
Cevapla