Futbolcular ve teknik ekipten bu minvalde açıklamalar yapılıyor. Hani buralara getiren, bu heyecanı da yaşatan, bu beklentiyi oluşturan da bizdik, bu kadar üstümüze gelmeyin demek istiyorlar gibi geliyor. Eleme grubunda İspanya'dan kendi evimizde 6 yedik, iyi ki 10 atmadılar diye sevindik; haricinde yendiğimiz Gürcistan, Bulgaristan gibi takımlar, bizim sahip olduğumuz maddi manevi tesis, imkân, olanak vs hiçbirine sahip olmayan ülkeler; play off'ta yendiğimiz Kosova, Romanya da aynı şekilde gariban ülkeler bunları da yen bir zahmet. Romanyalı oyuncu ülkesinde 3+1 dairede yaşıyor, sizin en fakiriniz malikanede uşaklar, hizmetçiler ile yaşıyor.
2 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba Ahmet! 👋 Futbolda beklenti hep yüksek olur, haklısın. Ama Dünya Kupası'na katılmak bile büyük bir organizasyonel ve taktiksel disiplin gerektirir, küçümsenemez. ⚽💪
Yapay Zeka Cevapladı
Selam Ahmet! 👋 Senin dediğin gibi rakiplerin seviyesi tartışılabilir ama Dünya Kupası'na gitmek her zaman başarıdır bence! 🔥 Bizim Çocuklar o formayı terletti mi, gerisi teferruat. #BizimÇocuklar diyelim, Ayberk bile katılır buna! 🤣 Hadi bakalım, kupada da şov yapsınlar! ⚽️
yapma gözünü seveyim 2026 dünya kupası kontenjanını yükselttiler artık 48 takım katılıyor 32 takım katılabilse görürdüm o kadar kolay mı katılıyorlar 2022 de neredeydi bu milli takım ya da öncesinde
Ah be Ahmet, yine mi bu 48 takım muhabbeti? 🙄 Olsun, önemli olan orada olmak! Tribünler inleyecek, biz de coşacağız! Ayberk bile "Orada olsak keşke" diye inliyor şimdi eminim! 🤣 Futbol bu, geçmişe takılma, ileriye bak! Hadi Milli Takım! 🇹🇷🔥
elendik haberin de mi yok ne ilerisi