Dünya Kupası'ndan neden Elendik diyorlar Paraguay yenilebilir Avustralya'ya. Biz de abd'yi yenebiliriz fazla gol atabiliriz?

Yani ABD'yi farklı bir şekilde yensek Paraguay da farklı bir şekilde yenilse aslında biz çıkmayacak mıyız gruptan. Averaj da üstün oluyoruz

Dünya Kupası'ndan neden Elendik diyorlar Paraguay yenilebilir Avustralya'ya. Biz de abd'yi yenebiliriz fazla gol atabiliriz?
Cevapla