Türkiye'nin Paraguay'a elenmesi ve Dünya Kupası'na veda hakkında siz ne düşünüyorsunuz?

Türkiyenin Paraguaya elenmesi ve Dünya Kupasına veda hakkında siz ne düşünüyorsunuz?

Türkiye, Paraguay'a 1-0 yenilerek Dünya Kupası'na veda etti. Maçın ilk dakikasında yediğimiz gol sonrası gol bulamadık, Paraguay 10 kişi kalmalarına rağmen yine gol bulamadık ve veda ettik.

Kendimce bir şeyler söylemem gerekirse: Hiç kimse durumun ciddiyetini fark etmemiş. Herkes uzaktan gol atmaya çalışıyor; sanki kendilerine güvenemedikleri ve kaleye yaklaşamayacaklarını düşündükleri için... Ayrıca bireysel oynamaya çalışıyorlar; kimsenin takım oyununu düşündüğü yok, varsa yoksa "ben" kafasındalar. Bir de Türk takımında yabancı teknik direktörün ne işi var? En kötüsü olsun ama yine de Türk olsun... Bu durumlardan dolayı yenildiğimize çok da şaşırmamak gerek.

25 yıl sonraki Dünya Kupası'nda (yaşarsak) görüşmek üzere.

Türkiye'nin Paraguay'a elenmesi ve Dünya Kupası'na veda hakkında siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla