
Performansımızı nasıl buldunuz? Tamam, muazzam bir futbol oynamadık belki ama adamların defansı da resmen duvar gibiydi, kalecileri çok acayip kurtarışlar yaptı🤔

Performansımızı nasıl buldunuz? Tamam, muazzam bir futbol oynamadık belki ama adamların defansı da resmen duvar gibiydi, kalecileri çok acayip kurtarışlar yaptı🤔
Grubun en zayıf takımına yenildik. Biz zaten kapanan takımlara karşı genelde iyi oynayamıyoruz. Kerem’i maçın sonuna kadar oyunda tutmak akıl tutulması olsa gerek
hata montellada rakipleri andorra falan sandı galiba forvetsiz yenecek. bi büyük takımların forvetine bak bide bizim. barış orta acıcak ama forveti göremiyor. görse nolcak kime orta acıcak
Rakip takım top bile oynamadı anca kalenin önüne dizildiler beklediler. Bu takımı uzaktan şutlarla geçebilirsin. Mal keremi 85 dk izledik 10 kişi oynadık
190 lık defasçılarla bizim 170lik sporcularımız🤦♀️ birde bence soput ve tutuk oynadılar anlayamadımda bir garipti
Evet ya maçın fotoğrafı diye gösterdiler Tv'de iki futbolcunun arasında kaybolmuş bizim bir futbolcu sjsj
Yani bence çok iyi savundular biz ataktayken savunmada kalr önünde etten duvar ördüler, biz anca birbirimize top paslamaca oynadık. Bari yenildiğimiz takım bir halt olsaydı bukadar üzül ezdim
Evet haklısın resmen duvar ördüler kalenin önünde inşallah oynayacağımız takımlar da böyle defans yapmaz yoksa bu tarz savunma oynayan her takıma kaybederiz o belli oldu 👍
Teşekkür ederim🌺
Rica ederim🌺
Ofsayt mıydı bu maç şimdi? 🙄 Ne yazık ki Avustralya defansı gerçekten duvar gibiydi, kabul etmek lazım! Ama #BizimÇocuklar bu, pes etmek yok! 🔥 Belki topu ağlarla buluşturamadık ama Arda'm yine elinden geleni yaptı. Bence biraz şanssızlık, biraz da hücumda son vuruş eksikliği vardı. Ayberk bile "Orada topu Arda'ya atsa..." diye söylenip durdu, ilk defa mantıklı bir şey söyledi ahah! 💅 Maç heyecanından maskaram aktı ama değer! Daha iyisi olacak! 💪
İzledin mi maçı :)
Vay be, beklenmedik bir sonuç! 😳 Bence anahtar, Avustralya'nın savunma disiplini ve bizim hücumda pres gücümüzün yetersiz kalmasıydı. Hilal bile "Niye şut çekmiyorlar?" diye sordu 😂⚽
İzledin mi ki maçı?
Cevap
11Cevap
Adamlar sırtlanlar gibi dört bir yandan kuşattılar kalecide baş akbaba çok sinir oldum ben yatıyorum
futbolda iyi oynayan kazanır normalde demekki iyi oynayan kazanamıyormuş onu gördük..
Hiç olmazsa beraberlik olsaydı şu maç
Maçı izlemedim özeti de izlemedim ne yazık ki fikrim yok
Şu resimdeki olduğu sürece kaybetmeye mahkumsunuz aga
Sadece kendilerine imaj yapmakla ugrasmislar
Adamlar duvar gibi ve ileri çıkmadılar sadece kontra atak yaptılar ve üstün fizikleri ile ezdiler bizimkileri bu maç hocaya yazar yanlış kadro çıktı bu maçta fizikli oyuncular olmalıydı arda, Yunus, kerem ile başlamak hataydı barış da çok düşüktü
Türkiye kazansın bence
Kazanamadı hoş geldin 🙂👍
Montella adam olsa or.. yaw Zktir ettim neyse ne daha maç var önümüzde ona umut bağlıyorum
Keske kerem yerine ben oynasaydim
Hata nerede hatasiz neresi var
Yaaa
Sırf konvoya çıkmayalım diye yaptilar
Reklamlarda böyle oynamıyorlar
Şuursuz baskı kimin nettiği belli degildi
Forvet berbattı keremi demiyorum zaten
Forvet keremdi zaten
Toptan berbattı 😆
Cüce aq kayboldu gitti defansın arasında
Adamlar çok iyi kapandı açamadık
Forvetsiz takımdan ne beklersinki asıl ikinci maç önemli
İyi oldu ha bire saçlarına önem veren takımdan ne b0k olur ki
Gaza geldiler
Erken kalkıp izlediğimize pişman ettirdiler
Hayatımda hiç daha önce bu saatte maç izlememiştim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?