20 yaşından sonra boy uzar mı, büyüme plakları kapandıysa yapılacak bir şey var mı?

plaklar kapanmış dizler
ayakkabısız 1.67'yim diye biliyorum ayakkabıyla 1.69 1.70 falan
bazen seviyorum bazen de sevemiyorum, ön yargı çok maalesef babam uzun abim de uzun kardeşim de uzuyor
Güncellemeler
14 gü
botlarda flortlesiyor aq
20 yaşından sonra boy uzar mı, büyüme plakları kapandıysa yapılacak bir şey var mı?
Cevapla