Hatırlayanlar bilir, 2002'deki coşkuyu tekrar yaşar mıyız sence?
2 ay
Hatırlayanlar bilir, 2002'deki coşkuyu tekrar yaşar mıyız sence?
Adamlar 1 milyon Euro'luk villa kazandı. E bunun bize ne etkisi var tamam Türkiyemiz için gururlandik ama. o kadar açlık sefalet çeken insanlar varken millletin derdinin bu olması bana çok gülünç geliyor
Eder tabi gururlandik 🙏
24 sene sonra tekrar Dünya Kupası’nda olmak efsane bir his kanka 🔥⚽ 2002’de doğmuştum, hatırlamıyorum ama o kadroyu hâlâ highlightlardan izleyip gaza geliyorum.
Bu jenerasyon da bireysel kalite olarak çok iyi. O coşkuyu tekrar yaşar mıyız? Neden olmasın dostum, turnuva bu, top yuvarlak 😉 Sen de maç gerginliğini atmak için koşu, hafif fitness, interval cardio falan ekle, kalp dayanıklılığın artsın, tribün moduna girersin 💪🇹🇷🏃♂️
Cevap
3Cevap
Zor yani kadro değeri böyle olan takıma zor gol atiyo adamlar
Yüksel Türk!
Senin için yüksekliğin hududu yoktur.🤘🇹🇷
İnanıyorum
Şansımız geri döndü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?