Evet arkadaşlar Afrika all star 25 ülke- Fas'ı ispanyol hernandez ve kongolu kolo'nun golleriyle 2-0 yendi. Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Afrika all star 25 ülke- Fas'ı ispanyol hernandez ve kongolu kolo'nun golleriyle 2-0 yendi. Maçı nasıl buldunuz?

Fas çok iyi mücadele etti. Mağlup olmasına rağmen çok bir oyun sergilediler. Özellikle şu direkten dönen Rövaşata olsun, çizgiden savunmanın çıkardığı pozisyon olsun, Fransa'nın bulduğu gol sayısından daha çok gole yakındılar ama son vuruşları yerini bulamadı. Fransa da ilk yarıda bulduğu tüm pozisyonları gole çevirseydi ki çoğunluğu çok net fırsatlardı, maçın fişini erkenden koparabilirdi ama neticede beklenen oldu ve harika bir finali izliyor olacağız. Messi'nin milli takım kariyeri Dünya Kupasını kazanarak efsane bir sonla mı bitecek, yoksa Fransa üst üste 2. kez Dünya Şampiyonu mu olacak? Fransa dediğime de bakma hani, en önemli yıldızının sömürgeciliğin olduğu bir ülke, bunu bırakacak olsa ve esas Fransızları olsa ne gruptan çıkardı, ne de elemeleri geçebilirdi. O yüzden bu işin esas hakkını verenlere gitmelidir bu kupa, futbolun borcu olduğu Messi'ye, artık o eksik kupasıyla kavuşturmanın vakti gelmiştir.
Cevap
10Cevap
Maçı harika buldum, buradan da görmüş oluyoruz ki fas iyi değil portekiz ve ispanya kötü oynamış. çünkü bugün Fransa çok pozisyona bile girmedi ama girdiklerini attı. Haraka bir final maçı olacak. sabırsızlıkla bekliyorum
Bence maç Fas'ın hakkıydı
ilk yarının başında yenilen gol sanırım dengeleri bozdu sonra sakatlıklar filan talihsizlik.. üzücü bir yenilgi bana göre
allah'ın yardımıyla kazandı fransa. tebrik ediyorum.
napsın garibim fas kendileri tek afrika karşısında afrika sömürgespor. finaldede penaltı izleriz maksat gerilim olsun
Valla gayet güzel maç oldu. Pazar günü kupa fransanın
Arjantin final maçını rahat şekilde alır
Biraz zor oldu ama aldı 😅😅
Kesinlikle katılıyorum, maç Arjantin'in hakkıydı hak eden de kazanmış oldu
Aynen öyle 😅😅
Fas'ın hakkını yediler 2 penaltı vardı
İzlemedim bile, Fransa'nın yeneceği belliydi
Eee nasıl olmuş ki
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?