Bence kimin ne oynadığı belli değil bir kaç takım dışında, vasat bir oyun oynuyor takımlar..


Brezilya ve İspanya fena değil gibiydi baştan, ama sonra daha sıkıcı ve muallak sistemlerle oynamaya başladılar. Beklentinin çok altında oldukları çok net...
Cevap
8Cevap
Bazı maçlar hariç boştu
Hiç izlemeyen ben 😄 harbiden hangisi iyi oynadı sizden alalım bilgiyi beyefendi jsdjshd
İspanyanın Fransa brezilya bunlar iyi gidiyor şu an
Arjantin maçları hariç takip etmediğim bir dünya kupası oluyor açıkçası. O da tüm zamanların gelmiş geçmiş en iyisi olan Messi’nin hatrına
Zevksiz maçlar çok. Eskiden heyecanla beklerdik şimdi final gelsin ona bakalım
Sıkıcı genel olarak
Ayynn
Gayet güzel
iğrenç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?