Bugün oynayan Suudi Arabistan - Arjantin maçı turnuvanın en şaşırtıcı maçlarından biri oldu sanırım.
Dünyanın en eski taktiklerinden olup, hor görülen ofsayt taktiğiyle 3 tane golü iptal oldu Arjantin'in, Arjantin gibi bir takıma da işliyormuş demek ki. Burada Arjantin'in rehaveti, "nasılsa alırız" duruşu da etkin bence.
Her şeye rağmen ben Suudi Arabistan gibi bir ülkenin kalkıp da ofsayt taktiği uygulayıp, onca atağı kesip, daha 10. dakikada geriye düşüp, 2 tane de klas golle maçı alması beni düşündürdü, hatta Türkiye milli takımının çok daha iyi işler yapabileceğini bildiğime üzüldüm de.
Bu tip maçlar turnuvaya gerçekten renk katıyor...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer