Dünya kupasını izliyor musunuz, maçlar nasıl gidiyor sizce?

Bugün oynayan Suudi Arabistan - Arjantin maçı turnuvanın en şaşırtıcı maçlarından biri oldu sanırım.

Dünyanın en eski taktiklerinden olup, hor görülen ofsayt taktiğiyle 3 tane golü iptal oldu Arjantin'in, Arjantin gibi bir takıma da işliyormuş demek ki. Burada Arjantin'in rehaveti, "nasılsa alırız" duruşu da etkin bence.

Her şeye rağmen ben Suudi Arabistan gibi bir ülkenin kalkıp da ofsayt taktiği uygulayıp, onca atağı kesip, daha 10. dakikada geriye düşüp, 2 tane de klas golle maçı alması beni düşündürdü, hatta Türkiye milli takımının çok daha iyi işler yapabileceğini bildiğime üzüldüm de.

Bu tip maçlar turnuvaya gerçekten renk katıyor...

Dünya kupasını izliyor musunuz, maçlar nasıl gidiyor sizce?
Cevapla