Heycandan kalbim patlayacak Dünya kupaları her zaman her maçı final gibi heycanlı olmuştur ilk maçıda izledim Dünya kupası katar hakkında ne düşünüyorsunuz bence güzel farklı bi kültür heycan oldu ne düşünüyorsunuz?



Heycandan kalbim patlayacak Dünya kupaları her zaman her maçı final gibi heycanlı olmuştur ilk maçıda izledim Dünya kupası katar hakkında ne düşünüyorsunuz bence güzel farklı bi kültür heycan oldu ne düşünüyorsunuz?



Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Umarım arjantin kazanır
Ronaldo'ya ayıp ettiler Ekvador'un ilk gölünü yediler Katar'ı sevmem
Yok be ilk gol afsayt oldu net zaten en son teknoloji ile gösterdiler izle
Gruplara baktım hemen her grup için başı çekecek bir ülke mevcut. E grubu iki sivri ülke var. H grubu ise en zor grup bence.
Valla izlerim belki ama dikkatimi cekmiyo pek
@milkchocolate izle izle en kötü çekişmeli maçları izle araplar iyi para yatırmış sahaları çimler çok iyi kaymak gibi
Neyse 1.5 ay gs yokluğunda izleriz 😂
@milkchocolate izle izle Gs den futbolcu yokmu dünya kupasında
Bilmiyorum ki valla hiç
@milkchocolate valla bizim fenerdeki valencia döktürdü ilk maç nerdeyse hatric yapacak idi 2 gol attı oyundan cıktı 😅
Hayret penaltıdan başka gölü var valencianın shsj
@milkchocolate penaltıdan da attı ama boş kale idi oda %100 penaltı idi kaleciyi çalımladı boş kale iken kaleci eli ile çelme attı bi gol öyle attı bi gol kafa ile
Hiç normal golü yok bunun da
@milkchocolate Normal gölü yokmu maçın özetini izlesene iyi kafa çaktı gol iyidi kafa golü
Kırk yilda bir asko😂
Neyse ben uyuyoreee😂🤧
@milkchocolate yokbe Fenerde başka oyuncuya desende tamam okeyde adam milli takımda gelmiş geçmiş en çok gol atan en iyi oyuncu sırtlıyor goat neyse iyi geceler Prenses 🌹💐
@Esraaa030