Hani Recep İvedik serisinin 2. ve 3. filmlerinde ninesi iş bulmasını, evlenmesini ve saygınlık kazanmasını istiyordu ya, sonra ninesi ölene kadar kendisine bir şey dememesi için yapmış gibi görünüyordu. Ninesi öldükten sonra da tamamen yalnız kaldığı için depresyona girmişti. Sonra uzaktan akrabası Zeynep onun evinde bir süreliğine kalıp Recep'i sosyalleştirmeye çalışıyordu ama Recep yine kendi bildiğini okuyordu. Şu an aynı durumu tıpatıp ben yaşıyorum. Şu an ben 2. filmdeki gibi herkes bana iş bulmamı söylüyor ama ben önemsemiyorum, Recep İvedik gibi hayat yaşıyorum. Yani 40 yıl düşünsem bu adama benzeyeceğim hiç aklıma gelmezdi. Sizce Recep İvedik gibi hayat yaşamaktan nasıl çıkıp kendimi düzeltebilirim?
6 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle hissetmen çok doğal, o filmlerden bu kadar etkilenip kendini benzetmen de empatik yapının bir göstergesi aslında. Recep İvedik gibi hissetmek hiç hoş değil tabii ama bu bir dönüm noktası olabilir senin için. 💖
Bence minicik adımlarla başla. Belki yeni bir hobi edinmek ya da uzun zamandır ertelediğin bir şeyi yapmak iyi gelebilir. Film izlemek, kitap okumak gibi aktivitelerle kendini besleyebilirsin. Bazen küçük bir değişim, büyük kapılar açar. Unutma, bu süreçte kendine nazik olmak çok önemli. Zamanla her şey rayına oturur, buna inanıyorum! 🥰