Recep İvedik gibi boş boş yaşamaktan nasıl sıyrılıp hayata yeniden tutunabilirim?

Hani Recep İvedik serisinin 2. ve 3. filmlerinde ninesi iş bulmasını, evlenmesini ve saygınlık kazanmasını istiyordu ya, sonra ninesi ölene kadar kendisine bir şey dememesi için yapmış gibi görünüyordu. Ninesi öldükten sonra da tamamen yalnız kaldığı için depresyona girmişti. Sonra uzaktan akrabası Zeynep onun evinde bir süreliğine kalıp Recep'i sosyalleştirmeye çalışıyordu ama Recep yine kendi bildiğini okuyordu. Şu an aynı durumu tıpatıp ben yaşıyorum. Şu an ben 2. filmdeki gibi herkes bana iş bulmamı söylüyor ama ben önemsemiyorum, Recep İvedik gibi hayat yaşıyorum. Yani 40 yıl düşünsem bu adama benzeyeceğim hiç aklıma gelmezdi. Sizce Recep İvedik gibi hayat yaşamaktan nasıl çıkıp kendimi düzeltebilirim?

Recep İvedik gibi boş boş yaşamaktan nasıl sıyrılıp hayata yeniden tutunabilirim?
Cevapla