Oğlak kadını beni istemiyorsa neden bu kadar samimi ve flörtöz davranıyor?

İş yerinde hoşuma giden biri var ve biri demiş ki, kıza, sana yürüyor demiş, o da iş yerinde kimse olmaz, yüz yüze bakıyoruz demiş. Hissi olduğunu biliyor, gelelim soruya ama bana şakalaşması var, soğuk değil, güzel söz söyleyince mutlu oluyor, tamamen duvar niye örmez, bu mantıken uzak tutması lazım değil mi, takılıyor da bana, herkese samimi olabilir soğuk değil ama madem istemiyor kimseyi bana niye böyle, arkadaş olaraktan görse demez mi bu bana karşı hissi var, zaten ben uzak durayım, iyi davranayım da bir şey hissetmesin demez herhalde saçma olur..
Oğlak kadını beni istemiyorsa neden bu kadar samimi ve flörtöz davranıyor?
Cevapla