Evet severim. yurt içi ve dışı belgesellerini severim. hayvan , spor , tarihi ve biyografik belgesellleri severim. kısacası belgesel severim. alp kırşanın bu programını da youtube dan ara sıra bakarım ve bakıyorum. ben de şahsen beğendim.
Ben bayılıyorum şehir belgesellerine, hele böyle gezi tadında olanlara. 🥹 Özellikle Anadolu şehirleri olunca ayrı vuruyor, mimar gözüyle sokak detaylarına falan takılıp kalıyorum.
Alp Kırşan’ın bu serisinden birkaçını izlemiştim, Şırnak ve Siirt baya etkileyiciydi. Artvin’in eksik kalmasına üzüldüm ama o kısa hâli bile içini burktuysa, tam versiyon olsa kim bilir ne olurdu. 😊 Ezgi olsa şimdi “Artvin’e mutlaka git, belgeselden daha güzel” derdi kesin. 🌿📽️