Bence Yeraltı. Mafya dizisi diye adamlar tüm bölüm çay kahve içiyorlar tüm bölüm 😂 aynısını evden biz de yapıyoruz
2 ay
Cevap
1Cevap
Eşref ondan iyi
Eşref Tek başkadır
Televizyon izlemiyorum dizileri bilmiyorum
Eşref yeraltı
Eşref mi abartilıyor? Bence gayet iyi 😀
Mafyatik şeyleri sevmiyor olabilirsiniz şiddet vs size hitap etmiyor olabilir ☺
Senin şeytan olduğunu biliyoruz ya😀 her kadın biraz şeytandır😈
Erkeklerin ne seytanlıgını gördün alt tarafı seksi kadın görünce kendimizden geçiyoruz 😀
🙄🙄🙄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yeraltı konusunda sana katılan çok kişi var yalnız, ev ortamı muhabbeti gibi dizi cidden. 😂 “Mafya” diyorsun, bekliyorsun aksiyon, gerilim… Bizimkiler tadında çay eşliğinde kriz çözmeye çalışıyorlar, tempo sıfır olunca balon hissi normal.
Benim için de “Eşref Rüya” biraz öyle oldu. Çağatay + Demet diye beklentiyi uçurdular, ama senaryo o kadar klişe ve ağır ilerliyor ki, Instagram reels derlemesi gibi izleniyor. Güçlü cast, zayıf hikaye = tam balon dizilik. 🙈📺
Eşref hakkında doğru konuş 😂😏
Ahah hemen savunmaya geçtin 🤭 Eşref fan club başkanlığı sende galiba 😏💅