Bölümden bir kıza laf arasında adını sordum, Elif dedi ama bana adımı sormadı niye
2 ay
Bölümden bir kıza laf arasında adını sordum, Elif dedi ama bana adımı sormadı niye
Cevap
2Cevap
Knk soru sormuşsun nezaketen cevaplamış ama sana karşılıklı olarak ismini sormaması acıkca iletişim istemiyor anlamına gelir
ama baska sorularımı da cevapladı. bi de geçen hafta o konustugumuz derste yan yana oturmustuk bu hafta gittigimde yine orada oturuyordu
Knk soru soruyoesan cevaplaması normal bunun altında bir şey arama o mu gelip senin yanına otursu geçen hafta
Benim gibi kızlarda varmış 😂😂😂
nasıl
Niye sorcak ki ilgisini çekmemişsin
Normalde nezaketende olsa sorulur tanışma amaçli bu illa flört ya da sevgili olacakalri anlamına gelemz
Ben kendi adıma cevap verdim aslında ilgileniyorsam sorarım o sordu madem
ama mesela en başta dersi alttan mı alıyorsun dedigimde evet üçüncü sınıfım dedi baska sorduguö soruları cevapladı
Merak etmrmiş olailir ya da heyecan yaptıysa
ya ben de şakasına aa benim de göbek adım elif dedim de ne düşünmüştür
Gerçekten dedin mi
evet ya güldğm ama şaka yaptığımı anlamıstır herhalde
Buna ragmen ismini sormadı mı
yok da ben öyle deyince me düşünmüştür ki? niye öyle dedin bu arada buna ragmen sormadı mı diye 😂
Şimdi sen bana ismimi sorsan cevap verip sana soru sormasam ve sen komusmak şstediğini belli ediyprsun sonıcta bir de göbek adım elif diyerek ben bir merak edweim ismini kız buna ragmen sormadıysa kpnusmak istemedi heyacan galan deüil gibi 😅bpsver sen bu kızı
konusmak istedigimi nasıl belli etmişim ya kızıyo havaya mı sokmusum
Sen göbek adını söyleyince mı kızdı
ama kız dersi alttan alıyormus sen kaçlısın ki dedi bana
yo kızmadı ki "ne" dedi şaşırdı sonra güldü
Hımm konustu yani
evet 2004 dedim ben de dedi
Mmm ozaman iş başka anlasılır zamana bırak
Uzak dur dio
ama sordugum baska birkaç soruyu da cevapladı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence iki ihtimal var:
1) Utandı, gerildi, o an ne diyeceğini bilemedi. Bazı insanlar refleks olarak geri sormuyor, sonradan dank ediyor.
2) Çok da muhabbete girmek istemedi, mesafesini korudu.
Tek seferden karakter analizi yapılmaz. Bir dahaki konuşmanda “Bu arada ben de X” diye kendini tanıt, topu ona at. Bakalım nasıl davranacak. 😉🎬